Echt he, je illustreerd precies mijn punt uit de post letterlijk boven die van jou...
De advertentie ziet er veelbelovend uit vind je werkelijk? Wat dan???
Misschien de foto's die aangeven dat ze moeite heeft gestopt in het inrichten van der massage kamertje? Of misschien de foto's van 3 massage certificaten waar ze ogenschijnlijk enige trots uit haalt? Of misschien omdat ze uiteraard een foto post waarop ze lacht? Of is het dat je denkt dat deze onderstaande tekst uit haar advertentie (gequote inclusief caps en underlining) een stukje reverse psychology is:
IK GEEF GEEN EROTISCHE MASSAGES.
GEEN HAPPY END.
DUS OOK GEEN BODY TO BODY
EN VERZOEK U HIER NAAR NIET TE INFORMEREN!!!
En dan kijk je in %@# Rotterdam, met tig erotische massagesalons...Hoe groot denken jullie nou dat de kans is dat, al zou je een HJ scoren bij een marktplaats "ik doe expliciet niet happy end" dame, dat deze gelijkwaardig is of id buurt komt van een HJ in een salon waar de vrouwen weten dat veel mannen primair daarvoor komen en er misschien wel een kans is dat ze net iets neer skills ontwikkeld hebben?
*BTW ook ik ben bij Moon geweest; super knap wat zij allemaal in een uurtje massage stop. Ga er gewoon heen voor wat ze aanbied. Ik kan jullie wel vertellen dat zij overspoelt wordt met vragen "doe je zoals hierboven dikgedrukt?". Hoe denk je dat dat is voor haar; fucking irritant gewoon; hoe duidelijk kan een dame zijn?!?