V
Voormalig lid 2650
Guest
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Biseks
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/7160381-romy
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afgelopen week even bij Romy langs geweest. Wat een lekkere dame is dat! Eerst even samen onder de douche waar bij we elkaar lekker hebben ingesopt.
Mn jonge heer was hierdoor al op volle sterkte. Niet normaal gewoon! We drogen ons af en belanden zoenend op bed waarbij ze me heerlijk ging pijpen. Dat deed ze lekker rustig aan maar wel superlekker en ze draaide haar kont naar me toe en deden 69. Ze werd er echt kletsnat van! Heerlijk klaargekomen in missionaris. Wat een geile bedoening was dat en ging met een voldaan gevoel weer op huis aan.
Een spontane frisse Hollandse dame waar je het ook zc mag doen, mits je zelf natuurlijk ook een friste vent bent. Ze laat zich elke 2 weken testen en ze is zuinig op haar gezondheid.
Het contact ging makkelijk via de app als ze online staat.
Mn jonge heer was hierdoor al op volle sterkte. Niet normaal gewoon! We drogen ons af en belanden zoenend op bed waarbij ze me heerlijk ging pijpen. Dat deed ze lekker rustig aan maar wel superlekker en ze draaide haar kont naar me toe en deden 69. Ze werd er echt kletsnat van! Heerlijk klaargekomen in missionaris. Wat een geile bedoening was dat en ging met een voldaan gevoel weer op huis aan.
Een spontane frisse Hollandse dame waar je het ook zc mag doen, mits je zelf natuurlijk ook een friste vent bent. Ze laat zich elke 2 weken testen en ze is zuinig op haar gezondheid.
Het contact ging makkelijk via de app als ze online staat.
Laatst bewerkt door een moderator: