- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/pretty-student_7089502
- Totale kosten (in euro)
- 230
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Geil en ordinair belde aan en ik was positief verrast. Contact via WhatsApp verliep soepel.
Ze is iets voller dan op de foto's maar met haar strakke pakje aan kon ik goed zien wat haar handelsmerk is, haar kont, en hoppakee we gingen snel naar de slaapkamer.
Roméy is heel relaxed in de omgang. Betalen mocht ook na de daad. 2 keer klaarkomen in een uur? Geen probleem. Verschillende standjes geopperd en Roméy volgde dienstbaar. PZC en TZ helemaal goud!
Dat niet alles aan haar lijf is zoals Moeder Natuur het bedoeld heeft mocht voor mij de pret niet drukken.
Herhalingsgevaar voor mij niet omdat: next.
Minpuntje: ik mocht niet in haar mond klaarkomen.
150,- euro voor één uur
PZC 50,- euro extra
Reiskosten 30,- extra
Ze is iets voller dan op de foto's maar met haar strakke pakje aan kon ik goed zien wat haar handelsmerk is, haar kont, en hoppakee we gingen snel naar de slaapkamer.
Roméy is heel relaxed in de omgang. Betalen mocht ook na de daad. 2 keer klaarkomen in een uur? Geen probleem. Verschillende standjes geopperd en Roméy volgde dienstbaar. PZC en TZ helemaal goud!
Dat niet alles aan haar lijf is zoals Moeder Natuur het bedoeld heeft mocht voor mij de pret niet drukken.
Herhalingsgevaar voor mij niet omdat: next.
Minpuntje: ik mocht niet in haar mond klaarkomen.
150,- euro voor één uur
PZC 50,- euro extra
Reiskosten 30,- extra
Laatst bewerkt: