• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Robots die profielen en pagina's bezoeken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
80
22/02/23
831
5
Is de forumleiding op de hoogte dat diverse robots het forum bezoeken, profielen bekijken etc? Lijkt me niet gewenst en is daar iets aan te doen?
1720652517255.png

1720652537322.png

Hier staat wat de Apple bot doet: https://support.apple.com/en-gb/119829
1720652588225.png
 
Ah, is dat soms een middel die bookers/ dvp's inzetten, om erachter te komen welk nummer bij welk lid op GR hoort om zo te bepalen of een kerel "legit" is?
 
Nou, wat ik beschrijf gebeurd daadwerkelijk. Specifieke dames/bookers houden dit bij.

Ik werd er onlangs mee geconfronteerd namelijk.

Dus waar ik eerder dacht: "hóe dan?". Dacht ik nu..."misschien wel zó".
Bedoel je dat jij een nieuwe dame benadert en dat je dan reactie krijgt waaruit blijkt dat ze al weten dat jij OIHLV van GR bent?
 
Yep. Sterker, ik benaderde een dame en kreeg te horen dat "zij" al wist ik OIHLV ben.

Anyway, ik wijk (blijkbaar) af van het topic.
 
Yep. Sterker, ik benaderde een dame en kreeg te horen dat "zij" al wist ik OIHLV ben.

Anyway, ik wijk (blijkbaar) af van het topic.
Zouden ze aan de hand van jouw recensies kunnen vaststellen wie je geweest bent en op basis daarvan je nummer delen met andere sekswerkers?
Tenzij je vaak via WA contact opneemt en daarbij dezelfde profielafbeelding gebruikt, zou het niet zomaar kunnen dat je op voorhand al bekend bent.
 
Gebruikersprofielen zijn sowieso alleen inzichtelijk als je ingelogd bent dus de bots kijken hooguit naar een inlogscherm als ze een profiel "crawlen".
Is dit soms de reden dat er zoveel lege profielen bestaan?
Newbie maakt profiel aan, post niks en komt nooit terug.

Een idee om alle profielen die aangemaakt zijn, niks posten en niet terugkomen na x tijd te verwijderen?
Wordt de ledenlijst wel een heel stuk korter.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan