Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNice!!! Heb je een link naar haar advertentie???
In haar adv staat nochtans rimmen ontvangen en ze benoemt het ook zo.Voor de Belgen / Vlamingen: Aukje in Torhout is hier ook zéér bedreven in. Heerlijk hoe je op je knietjes kan gaan zitten en ze je ballen zuigt en kont diep uitlikt terwijl ze je helemaal leegmelkt.
AUKJE THE GIRL NEXT DOOR
. Maak tijdig een afspraak, ook trio terug mogelijk met mijn vriendin Kathleen. Hey, ik ben Aukje, een lief, geil, vlaams en kinkywww.redlights.be
Ze doet werkelijk rimmen GEVEND zonder enige extra meerprijs... Ik vermoed dat ze eerst wil zien welk vlees ze in de kuip heeft...In haar adv staat nochtans rimmen ontvangen en ze benoemt het ook zo.
Haar prijzen zijn redelijk, doet ze werkelijk rimmen gevend en zijn er extra kosten aan verbonden?
Mijn eerste "rimdame" (allang gestopt) maalde niet om een behaarde reet, zolang hij maar schoon was.Ik ga 't toch maar vragen, we zijn toch lekker anoniem. Is iemand ooit geweigerd voor 't rimmen? Ik zou het eens graag willen ontvangen maar heb nu eenmaal een behaarde reet, daardoor vraag ik er nooit naar bij dames die deze optie aanbieden. Kan me voorstellen dat ze het niet fijn vinden ofzo ondanks dat je douche en alles.
Het laten waxen of scheren vind ik een no-go. En ja ben verder hygiënisch en aan de voorkant verzorgd.
Dus concreet de vraag: ben ik nu de enige of zie ik gewoon teveel drempels?
Gebruik gewoon de ontharingscrème van de Kruidvat. Binnen drie minuten af van je behaarde reetIk ga 't toch maar vragen, we zijn toch lekker anoniem. Is iemand ooit geweigerd voor 't rimmen? Ik zou het eens graag willen ontvangen maar heb nu eenmaal een behaarde reet, daardoor vraag ik er nooit naar bij dames die deze optie aanbieden. Kan me voorstellen dat ze het niet fijn vinden ofzo ondanks dat je douche en alles.
Het laten waxen of scheren vind ik een no-go. En ja ben verder hygiënisch en aan de voorkant verzorgd.
Dus concreet de vraag: ben ik nu de enige of zie ik gewoon teveel drempels?
Hey, aukje staat reeds een poos op mijn lijst… jij bent blijkbaar al geweest en nu ben ik benieuwd naar je ervaring met haar…Ze doet werkelijk rimmen GEVEND zonder enige extra meerprijs... Ik vermoed dat ze eerst wil zien welk vlees ze in de kuip heeft...
Dit is volgens mij de bedoelde AdelleHeb je een link? Staat ze op sexjobs of kinky?
Is dat deze Luna?Luna (Amstelveen) kan er anders ook wat van, wel tegen meerprijs.
Likken, zuigen, spugen. Man man man
JaIs dat deze Luna?
Recensie - Luna/Lisa, Den Haag (vh Rijswijk, Voorburg, Amstelveen, Almere)
De afgelopen twee weken twee keer bij Lisa geweest. Vorig jaar had ik haar al eens ontmoet tijdens een trio met haar zus. Het leuke was dat ze mij ook nog kende. De vorige keer was mij erg goed bevallen, vooral Lisa stal toen de show. Waar is mijn recensie van dat bezoek eigenlijk gebleven...www.girlsreview.nl
Jaren terug toen ze nog in een privé in Gent werkte gaf men het aan als haar specialiteit samen met klaarkomen in de mond.Moet je daar naar vragen of doet ze dat spontaan?
Hey, mijn afspraak is zeker en vast doorgegaan. Grote aanrader! Lisa uit Temse. Recensie is hier te vinden.Ik wil je niet opjagen maar ben wel benieuwd naar je ervaring. Is je afspraak nog door gegaan?