- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6475554-kensi
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik heb een trio gehad met Regina en haar zusje Riley. Via de app aangegeven dat ik het nogal spannend vond maar ze wisten mij te overtuigen om langs te komen.
Ik heb een super ontvangst door de dames gehad waardoor ik mij vrij snel wat ontspanner voelde. Op bed gaan liggen waarna ze mij een begonnen te strelen, zoenen en af te trekken. Toen ik op oorlogssterkte was rubbertje er omheen en gingen ze mij om en om berijden en ik de ander ondertussen beffen. Dit was echt heerlijk.
Hierna heb ik ze beide doggy genomen waarna het zoenen en aftrekken verder ging. Dames bedankt voor deze geweldige ervaring.
Totale kosten is voor een trio.
Ik heb een super ontvangst door de dames gehad waardoor ik mij vrij snel wat ontspanner voelde. Op bed gaan liggen waarna ze mij een begonnen te strelen, zoenen en af te trekken. Toen ik op oorlogssterkte was rubbertje er omheen en gingen ze mij om en om berijden en ik de ander ondertussen beffen. Dit was echt heerlijk.
Hierna heb ik ze beide doggy genomen waarna het zoenen en aftrekken verder ging. Dames bedankt voor deze geweldige ervaring.
Totale kosten is voor een trio.