Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDank je voor de info, doet deze dame aan tongzoenen of jij weet. Omdat er staat GFE moet je met een korreltje zout nemen.Ze noemde zich voorheen Chyla,
Ik heb haar bezocht naar teveredenheid. Het moet je type zijn, volle dame leeftijd klopt ongeveer wel, adverteerd met Gfe maar dat moet je op een korreltje zout nemen.
Na 2 of 3 bezoekjes had ik het wel gehad.
Ze is weer online ontvangt op woensdag en vrijdag, dus dag voor of erna werkt de link waarschijnlijk wel.
Lekker slim en op de mail krijg ik ook geen reactie, die zal het druk krijgen dan.Dit soort dvp's mogen van mij lekker wegblijven, ..."bel of app me voor een hete date met mij". En vervolgens nergens een telefoonnummer te vinden in de advertentie, om moedeloos van te worden,
Ik heb haar 2 weken geleden ook een uitgebreid mailtje gestuurd....Resultaat: oorverdovend stil.Ik heb de dame in kwestie een mailtje gestuurd via SJ (gisteren) en aangegeven dat er geen mogelijkheid is om haar te telefonisch te bereiken. Hopelijk leest ze haar mail en zal ik spoedig een mailtje krijgen met gegevens.
Als ze verder antwoord geeft op mijn vragen en ik een bezoekje heb gebracht (als de antwoorden gunstig zijn) dan zal ik ook een recensie schijven.
Top! En met een tel nummer!
overdag gratisIn welke buurt ontvangt ze? en is daar betaald parkeren?
Snap ik, maar nog steeds beter dan dat er totaal iemand de deur voor je openmaakt. Ook al paar keer meegemaakt.Dat begrijp ik wel. Was meer bedoeld als tip en mijn eigen mening
ze doet open in badjas, maar wat eronder zit is dat nog uitdagend of wat heeft ze daaronder aan?Ben er wel geweest, paar weken terug. Ik zal er wegblijven. Dame is heel fors. Doet open in Badjas en heeft moeite met bewegen.