- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/rihanna-47
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Na Emily is dit het tweede meisje die ik bezoek bij kiya. Bij Emily ben ik reeds meerdere malen geweest en altijd tevreden. Emily is met vakantie dus eens de jeugdige Rihanna geprobeerd. Laten we zeggen dat ze een heel mooi meisje is, beter dan ik had verwacht. Ze heeft een goede vriendelijke joviale uitstraling die me echt aantrekt.
Ze is er 20 volgens haar met een Schotse vader en een Portugese moeder vandaar haar good looks en haar zeer goed Engels. Eerste bezoek neem ik altijd 30 minuten uit principe maar had beter een uur genomen daar we ook veel hebben gepraat .
Een koppel lekkere fake D voor de liefhebbers van fake tits.
Ze is redelijk klein maar niet mager.
Ze is begonnen met het insmeren van haar borsten en sensueel bewegen en onze makker was direct in extase .
Beetje van alles geprobeerd en stond open voor alles wat ik voorstelde.
Het was niet meteen de beste ervaring ooit maar ik voelde wel iets dat ik niet dikwijls voel bij de dames.
Het ligt heel waarschijnlijk dat we te veel hebben gebabbeld....mijn fout
Ik ga zeker terug nu voor een uur en dat zal heel waarschijnlijk deze week nog zijn.
Ze is er 20 volgens haar met een Schotse vader en een Portugese moeder vandaar haar good looks en haar zeer goed Engels. Eerste bezoek neem ik altijd 30 minuten uit principe maar had beter een uur genomen daar we ook veel hebben gepraat .
Een koppel lekkere fake D voor de liefhebbers van fake tits.
Ze is redelijk klein maar niet mager.
Ze is begonnen met het insmeren van haar borsten en sensueel bewegen en onze makker was direct in extase .
Beetje van alles geprobeerd en stond open voor alles wat ik voorstelde.
Het was niet meteen de beste ervaring ooit maar ik voelde wel iets dat ik niet dikwijls voel bij de dames.
Het ligt heel waarschijnlijk dat we te veel hebben gebabbeld....mijn fout
Ik ga zeker terug nu voor een uur en dat zal heel waarschijnlijk deze week nog zijn.