Recensie Renata, Den Haag (vh Purmerend, Almelo, Tilburg) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spetter01

Wandelaar
89
26/08/22
74
7
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5131469-renata
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb lang nodig gehad om bij te komen van deze ervaring........deze staat werkelijk in mijn top-3 van SLECHTSTE bezoeken aan een DVP ooit.
De dame in kwestie zit momenteel in Almelo, maar zat vorige week in Tilburg.
Althans......het bleek een vakantiepark in Kaatsheuvel te zijn. Toch niet helemaal hetzelfde, maar dat kon de pret niet drukken.
Het zijn kleine, nette huisjes, maar de slaapkamer is toch eigenlijk wel te klein. Misschien niet om te slapen, maar dat was natuurlijk niet mijn doel.
Normaal betaal ik voor een uur, maar de laatste tijd sta ik na een half uur toch weer buiten. Ik had dus bedacht om dit keer voor een half uur te betalen. Alsof er een bepaalde rekenkundige wetmatigheid in zit, stond ik na een kwartier weer buiten......

Het begon allemaal fijn. De dame zat buiten op het terras naast haar huisje te wachten. We liepen samen naar binnen en liepen meteen door naar de slaapkamer. Ik vroeg of ik kon douchen, maar dat vond ze niet nodig. Dat was mijn eerste hint. Tot nu toe heb ik namelijk zelden een goede ervaring gehad met met dames die het niet van belang vinden dat hun klanten van tevoren douchen.
Ik mocht betalen en me uitkleden. Zij trok haar jurkje uit en stond in tanga voor me. Ik mocht even het lichaam van de dame verkennen. Ik val op slank/petite en dat is ze. Mijn jongeheer was dus al snel wakker. Dat was voor haar het sein om er een condoom over te schuiven en te gaan pijpen.
Tot zover de eerste ca. 3 minuten (!) van de date.

Het pijpen was niet slecht, maar ik wilde natuurlijk meer. En dat mocht. Ze ging op de rug liggen en stak haar benen half in de lucht. Missionaris was dus de bedoeling. Dat hebben we even gedaan zonder enige reactie van haar kant. Ik bedacht dus om maar eens van positie te wisselen. Toen ik doggy wilde, keek ze zuur, maar ging ze toch op haar knietjes zitten. Fijn ging het niet, dus ben ik op mijn rug gaan liggen en mocht ze op me komen zitten. Ook dat voorstel werd met een zure blik ontvangen. Maar goed, het werd dan toch cowgirl. Ze begon zonder enig ritme op en neer te bonken. Ik legde mijn handen op haar heupen en ging het tempo bepalen. Dat was beter, althans voor mij dan toch.
Maar nou komt de grote domper........midden tijdens mijn orgasme vond ze het wel genoeg en stond ze op.
Ik lag daar met een kloppende lul het condoom vol te spuiten. Wat een anti-climax!

Ze gaf me vochtige en droge doekjes en ik mocht gaan. Ik had zelf ook geen behoefte meer aan een gesprek en ben z.s.m. vertrokken.
Dit was echt een voorbeeld van afwerksex. Zelfs als ik voor een vluggertje betaald had, was het nog ondermaats geweest.
Eens, maar nooit meer!

Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5131469-renata
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ze is zo slecht dat ik niet eens zin heb om er in detail over te schrijven. Echt een naar gevoel van dit soort vrouwen.

Het enige positieve is dat ze de meid van de foto's is. Smalle bouw en redelijk goed uiterlijk. Uiteraard wat ouder en minder verzorgd.
De handelingen zijn pover, totaal zonder overtuiging. De afspraken worden niet nagekomen en ze wil je zo snel mogelijk weg krijgen. De enige manier waarop je hier tot je trekken kan komen is als je haar automatische piloot handelingen accepteert en toch heel makkelijk kan genieten van een warm lijf tegen je aan.

Bij deze dame twee jaar geleden geweest ,zeer slecht,een slechte recensie geschreven en nog een slechte recensie van iemand anders op de zelfde dag.Daarna haar recensies op kinky uitgezet en van naam veranderd.

De meeste wandelaars kijken niet mee hier ze zien alleen de twee goede recensies die ze op kinky heeft staan. Ik zou op kinky een recensie schrijven zodat andere wandelaars ook mee kunnen lezen.
Dat heeft geen enkele zin. Ik heb onlangs ook een mindere recensie geschreven op Kinky. Die heeft er een half uurtje erop gestaan en is daarna door de dame verwijderd.

Dat heeft geen enkele zin. Ik heb onlangs ook een mindere recensie geschreven op Kinky. Die heeft er een half uurtje erop gestaan en is daarna door de dame verwijderd.
De dame kan de advertentie niet verwijderen alleen als ze de recensie functie op haar advertentie uitzet of aanklacht doet bij kinky dat jouw recensie niet klopt en fake is. In dat geval zal ik als ik jou was kinky een email sturen met de vraag waarom ze jouw recensie hebben verwijderd en dat je recensie naar waarheid is ingevuld, vaak zullen ze je een nieuwe kans geven om een nieuwe recensie te plaatsen.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
43.741
Leden
35.386
Nieuwste lid
bigdigjay
Terug
Bovenaan Onderaan