ik heb al mee gemaakt dat een meisje mij de raad gaf om fwb te proberen. Maar als je dan voorsteld om fwb´s te zijn. Want we zijn beide single, je kent elkaar al 10 jaar, en hebt elkaar al naakt gezien, ik weet ook dingen over haar sex leven. Maar nee dat zou raar zijn want je bent als familie voor haar.
ALs ze aandacht nodig had of een probleem dan hoorde ik haar. Haar nieuwe vrijer had drugs schulden. Die dealer zat hun te bedreigen tot en met. Ik ben dat komen recht trekken. Haar vriendje heeft haar een week later laten zitten.
de voor laatsten was een onverzorgden dat geen werk had leefde van wiet te verkopen en dat 1700€ schulden had van onbetaalde rekeningen omdat hij te lui was om zijn post adress aan te passen. Zijn vader kreeg al brieven van de deurwaarder. Maar owee als je iets durft zeggen.
ik was eens met haar en haar familie en een gastdat ze van op facebook kende naar vlaanderen zingt. Zij was even met die andere gast aan het dansen en ik was even om drank. Haar pa komt naar mij hij had wel al genoeg op en zegt. heb je plezier. Tuurlijk dan zegt hij ik ben blij dat je mee bent ik wil je ook eens bedanken voor alles wat je voor mijn dochter gedaan hebt. Het stoort me dat ze met die gast danst dat ze amper kent dan met jou. De eenige reden waarom hij hier is is in de hoop dat hij met haar in bed beland. Als er iemand dat verdiend ben jij dat.
Maar ja als vader heb je de dag van vandaag niets meer te zeggen laat staan dat je eens zegt waarom geef je hem geen kans.