WHEM Redlights - Malu in boom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Langnek

Newbie
2
10/11/24
3
Voor de eerste keer gebruik gemaakt van redlights.

Ik was altijd al wat achterdochtig om via deze site af te spreken met een dame met angst op bedrog/scam.. maar in een geile bui toch met Malu afgesproken die zicht voor de moment bevind in Boom.

Via whatsapp het contact met haar gestart en al direct haar diensten mogen ontvangen.

Ik ben langs gegaan in het roomotel te boom waar ze enige tijd verblijft, een plaats waar je discreet je wagen kan parkeren en veilig binnen komt door middel van codes.

Eens aangekomen bij haar kamer werd ik door een prachtige Braziliaanse dame ontvangen, ze zag er beter uit dan op de fotos met een prachtige glimlach en alle mooie vormen waar ik van hou !

Even kennis gemaakt samen een glaasje gedronken en vervolgens samen lekker onder de douche waar ze mij heeft laten ontspannen (ik was best wel wat nerveus) haar zachte aanpak een mooie glimlach gaf me direct een GFE ervaring.

We gingen voor het bed staan waar ze me begon aan te raken en te kussen op de mond , we gaven elkaar wat complimenten want de klik was er wel direct we stonden elkaar zeker aan, qua uiterlijk en leeftijd matchen we zeker.

Vervolgens begon ze me rechtstaan een lekkere deepthroat pijpbeurt te geven (ze wist direct waar ik zot van ben) nadien ging ze in doggy op het bed zitten waarbij ik haar knap gevormde lichaam van kop tot teen kon af likken en haar kutje mocht plezieren met mijn tong.

We kusten nog lekker verder en vervolgens mocht ik van haar op bed gaan liggen waarbij ze mij weer een lekkere lange pijpbeurt gaf.

Ik heb ze nadien in verschillende naar eigen keuze standjes hard mogen neuken. Ze liet merken hier ook van te genieten. Normaal was het bij betalen voor cim maar na een lekkere vrij partij mocht ik van haar in haar mondje klaarkomen waar bij ze alles nog proper af likte.
We zijn vervolgens nog even op bed gaan knuffelen en nadien ons terug onder de douche gezet.
We gingen nog op bed zitten waarbij we nog iets drinken en ze mij nog een korte massage gaf en we wat zaken besproken.

Wat een topper van een vrouw ik hoop dat ze nog lang hier in mijn geburen aanwezig is !

Ik had voor een uurtje betaald en ben bijna twee uur bij haar aanwezig geweest.

Ik hoop dat andere net zo een fijne en ervaring met haar kunnen beleven.

Haar Engels is echter beperkt maar door haar leuke vibe is dit weg te denken.

Terug
Bovenaan Onderaan