Recensie Rechel/Rachel, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JD33

Vaste klant
Forumpionier
196
28/07/21
141
44
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7620842-rachel
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Helaas, de dame leek al te mooi om waard te zijn. Naast dat ze al flink verouderd en aangekomen is, was de inzet matig tot zelfs vervelend. Klokken kijker, geen inzet, bijna geïrriteerd zelfs. Weggegooid geld. Het was dat ik zin had, maar haar prestatie heeft het ook wel de mood gekilled.

U bent gewaarschuwd!
 
Ok, clear. Maar je zegt dus dat het wel de dame van de foto's was, maar dan echt 15 jaar ouder ofzo....? Ze zegt namelijk 22 en jij zegt 35-40.

Dan zouden het echt foto's uit 2005 kunnen zijn.....of was je teleurgesteld door haar inzet en dacht je: ik gooi er nog eens 10 jaar bovenop?

Zelfde vraag mbt flink aangekomen....

Overigens dank voor je recensie hoor, maar alle extra info kan de boel nog helderder maken. Niet dat ik nu direct sta te trappelen, maar nu ben ik bang dat het bij deze ene recensie blijft.
Zou er een tweede positievere volgen dan weet je dat het ergens tussen die belevingen in ligt, volgt er een tweede negatieve dan is het ook gelijk duidelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan