Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Je moet bedenken dat - zeker als het om seks gaat - niet iedere man open staat voor "verbetertips" .

Ik kan me voorstellen dat een dame die moet kiezen tussen "niks zeggen en hem z'n illusie laten'  versus 'wat tips of bijsturing geven'  ook wel kiest voor de "veilige" kant om de stemming (van de klant)  niet te breken en dan niks te zeggen of (nog erger) te faken .

Ze moet inschatten of de klant iemand is die haar graag wil plezieren en de hint dat -voor haar-  beetje meer zus wat minder zo het nog lekkerder maakt welkom is , of dat meneer wel erg overtuigd is van z'n kunnen en vooral graag in de waan blijft dat ie geweldig is.

Ik hou van een GFE - en doe dus ook mijn best om een dame te plezieren - , en ik zal (bij een nieuwe dame) vaak aan het begin ook zeggen dat ik haar graag verwen, en of er dingen zijn die ze graag wel of juist liever niet heeft . Dan is er nog altijd de uitvoering en dat is vooral een kwestie van letten op lichaamstaal of een enkele verbale hint. Ik hoop dan maar dat , gegeven de introductie ze genoeg durft te signaleren waar ze de accenten gelegd wil hebben.

Andersom trouwens wil ik ook een dame die aan kleine signalen genoeg heeft . Als je echt de hele seks-sessie moet gaan zitten regisseren haalt me dat erg uit de flow.

Terug
Bovenaan Onderaan