Recensie Rebekka, Baeckelandplein 10

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ouwe snoepert

Newbie
6
12/04/23
2
1
Gisteren weer op het plein geweest. Rebekka bleek een deur verder te kletsen met haar buurvrouw maar gelukkig was ze dus wel aanwezig.
Nadat ik inmiddels een behoorlijk aantal meisjes op het plein heb bezocht kom ik de laatste tijd toch steeds weer uit bij Rebekka.
Ze heeft mooie sexy rondingen, is een beetje getint en heeft prachtig lang zwart haar.
Ik voel me bij haar op mijn gemak, terwijl veel meiden op het plein er op uit zijn je zo snel mogelijk geld uit je zak te kloppen.
Rebekka is spontaan, vriendelijk, kletst lekker en geeft je 'n girlfriend experience. Dat is voor mij de reden steeds weer bij haar terug te komen.
De manier waarop ze me pijpte was hemels, ik moest de rem erop om te voorkomen dat ik te vlug kwam.
Vervolgens zij on top, face to face. Toen ik even opzij in de spiegel keek en zag hoe ze met haar kontje bewoog, toen had ik het niet meer.
 
Gisteren weer op het plein geweest. Rebekka bleek een deur verder te kletsen met haar buurvrouw maar gelukkig was ze dus wel aanwezig.
Nadat ik inmiddels een behoorlijk aantal meisjes op het plein heb bezocht kom ik de laatste tijd toch steeds weer uit bij Rebekka.
Ze heeft mooie sexy rondingen, is een beetje getint en heeft prachtig lang zwart haar.
Ik voel me bij haar op mijn gemak, terwijl veel meiden op het plein er op uit zijn je zo snel mogelijk geld uit je zak te kloppen.
Rebekka is spontaan, vriendelijk, kletst lekker en geeft je 'n girlfriend experience. Dat is voor mij de reden steeds weer bij haar terug te komen.
De manier waarop ze me pijpte was hemels, ik moest de rem erop om te voorkomen dat ik te vlug kwam.
Vervolgens zij on top, face to face. Toen ik even opzij in de spiegel keek en zag hoe ze met haar kontje bewoog, toen had ik het niet meer.
Klopt teveel scams Ik ga tegenwoordig alleen nog maar naar Carina en voor de verandering Gabriella. Ik ging vroeger ook veel naar Rebecca de vriendin van Alexia dat was zo'n stunner ik weet niet of het om dezelfde Rebecca gaat. Die had een paar jopen en een atletisch figuur pfffffff zo lekker niet normaal. Anna 1 was ook zo verukkelijk gelukkig heb ik daar de foto's nog van pfffff Penthouse materiaal :)
 
Rebekka op nummer 10: spontane leuke sexy meid waar je je direct op je gemak voelt. Ze is mijn eerste keuze op het plein.
Kun je een recensie MET uitgebreide informatie invullen? B.v. leeftijd, kleur haar, lengte, (speciale) handelingen en aantal sterren, cup maat, lichaamsbouw, enz. enz.
Dan kunnen wij ook een keertje gaan "snoepen".
Oh ja, en zit op nr 10 L of R?
 
Terug
Bovenaan Onderaan