Recensie Rebecca. Verversrui 8/1 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr. Mike

Newbie
10
14/10/21
18
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toen ik vanmorgen voorbij wandelde stond Rebecca naar me te zwaaien en te lachen, dus maar eens kennis gemaakt.
Toen ik dichterbij kwam zag ik dat ze toch wel erg petite was, maar toch mee naar boven met dit poppetje.
Ze heeft echt cup A- maar ze is erg aardig. Ze zei dat ze hier twee weken geleden is begonnen en uit Roemenië kwam en 25 jaar is.
Ondanks dat ze niet zo veel ervaring had was ze heel relaxed, lekker een beetje geknuffeld en ik mocht haar lekkere
poesje likken, daarna ging ze over op een rustige pijpbeurt terwijl ik in de spiegel haar poesje kon bekijken en ook mocht
strelen. Daarna in missio, wel grappig, als ik naar haar gezicht keek - toen we het deden-deed zij haar ogen dicht.
Uiteindelijk gefinshed 'by hand'
Nog een gezellig praatje daarna gemaakt en een beetje geknuffeld.
Extra's weet ik niet; heb ik niet naar gevraagd.
Al met al was het een positieve ervaring
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Me weer laten vangen mijn ervaring komt helemaal niet overeen met wat hier al geschreven staat . Op het bed pakte ze direct een condoom klaar om rond slappe jongen te doen . Pijpen was veel te zacht en te kort . Bij eerste standje normal ging ze wel wijdbeens openliggen en dacht ik dat komt inorde maar na 1 minuutje gingen die benen al naar beneden en ontop kwam er een handje aan te pas dan doggy en daar duwde ze hem telkens terug uit en ze zat krampachtig voor mij en dat was ook niet zonder geurtjes . Met het handje lukte het ook niet om me te doen komen. Het was er ook pokke warm omdat ze de verwarming had opgezet en ik na en paar minuten zat ik al in het zweet . Geen wasje voor en na . Een mannen borstkas met opgezwollen tepels zo moet ge haar omschrijven .
Ze heeft hem stijf gekregen maar niet kunnen afwerken .
 
Me weer laten vangen mijn ervaring komt helemaal niet overeen met wat hier al geschreven staat . Op het bed pakte ze direct een condoom klaar om rond slappe jongen te doen . Pijpen was veel te zacht en te kort . Bij eerste standje normal ging ze wel wijdbeens openliggen en dacht ik dat komt inorde maar na 1 minuutje gingen die benen al naar beneden en ontop kwam er een handje aan te pas dan doggy en daar duwde ze hem telkens terug uit en ze zat krampachtig voor mij en dat was ook niet zonder geurtjes . Met het handje lukte het ook niet om me te doen komen. Het was er ook pokke warm omdat ze de verwarming had opgezet en ik na en paar minuten zat ik al in het zweet . Geen wasje voor en na . Een mannen borstkas met opgezwollen tepels zo moet ge haar omschrijven .
Ze heeft hem stijf gekregen maar niet kunnen afwerken .
Ocharme 🫠🫠🫠
 
Terug
Bovenaan Onderaan