Recensie Rebecca (Roe) Vingerlingstraat 5/2 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
484
29/10/21
416
52
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
een Roemeense langharige super skinny griet
CupAA maar eigenlijk flatchested, enkel een tepel erop
Door haar morfologie sowieso een klein poesje maar met een klodder glijmiddel kon ik haar goed nemen.
In missionaris wel het handje in de buurt tegen te diep stoten; bij doggy geen handje wel de vraag niet te diep te gaan.
Hiermee rekening gehouden maar in het heetst van de strijd toch goed diep gepaald, een paar keer eruit gefloept om alzo een klein recupmomentje in te lassen zonder dat het echt opviel en uiteindelijk alles in de cd geschoten
Pijpen doet ze mc en op een manier die ik fijn vond, lekker met gevoel en zonder trekken
Ze stelde 69 voor maar dat heb ik afgewezen
Ze is een maand in België en blijft nog een tweetal maanden; herhaling zou wel eens kunnen

een Roemeense langharige super skinny griet
CupAA maar eigenlijk flatchested, enkel een tepel erop
Door haar morfologie sowieso een klein poesje maar met een klodder glijmiddel kon ik haar goed nemen.
In missionaris wel het handje in de buurt tegen te diep stoten; bij doggy geen handje wel de vraag niet te diep te gaan.
Hiermee rekening gehouden maar in het heetst van de strijd toch goed diep gepaald, een paar keer eruit gefloept om alzo een klein recupmomentje in te lassen zonder dat het echt opviel en uiteindelijk alles in de cd geschoten
Pijpen doet ze mc en op een manier die ik fijn vond, lekker met gevoel en zonder trekken
Ze stelde 69 voor maar dat heb ik afgewezen
Ze is een maand in België en blijft nog een tweetal maanden; herhaling zou wel eens kunnen
ge zijt deze dame aan t beschrijven en die staat op vgl 5/2

Laatst bewerkt:
@Daal Als ik wat verder lees heeft deze dame al meerdere vitrines gehad; zelfs al in Gent gezeten. Als de recensie data kloppen heeft ze ook gelogen tegen mij qua verblijfsdata.
Ze liegen de boel bij elkaar zoals het hen uitkomt maar das niks nieuws.

Ondanks dat ik haar niet mocht vingeren en ze de cd rond mijn slappe papel deed was de date wat mij betreft best geslaagd.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wegens te weinig dvp's vandaag in het skw, maar eens terug gegaan naar een oude fetish van me... flat chested lolitas.
Ik zag haar staan en dacht.... dit gaat het worden... toch nog een paar rondjes gaan stappen en elke keer lachte ze meer naar mij.... na de 5e keer voorbij te gaan gewoon terug gedraaid en binnen gestapt.
Rebeca is een heel vriendelijk Roemeens meisje, echt skinny, maar ik had mijn zinnen nog op iets anders gezet (en andere dvp) dus niet voluit gegaan.
Binnengekomen en vriendelijke babbel, ze is hier een maand (ik had haar nog nooit gezien en ik kom meerdere keren per week in het skw, maar soit). Ze ging vlot uit de kleren en zat al op het bed te wachten toen ik mijn broek uit deed... tja ze is de helft van mijn leeftijd en had ook de helft van de kleding aan....
Ze speelde lekker met mijn worstje tot die in geef acht stond. Zuigen was fenomenaal, ik weet niet waar ze het haalde maar volgende keer ga ik daar voor een uurtje blow job.... zalig.
Dan is ze op mij komen zitten, maar zoals hierboven beschreven, met een hoop glijmiddel, ik begrijp dat ze klein en smal is.... maar als je het glijmiddel na een minuut tussen jouw billen voelt... het was een hoop.... maar ze voelde desondanks nog altijd strak aan... als ze zelf het tempo en de diepte bepaalde had ze geen handje nodig en ik heb het daar bij gelaten. Ze wou er alles aan doen om me te laten komen maar ik had nog een andere missie vandaag... Heb haar dat dan ook voorzichtig uitgelegd en ik heb haar beloofd om terug te komen.
Herhalingsgevaar: zeer groot!!!!
Je kon er een praatje mee doen in het engels en ze was echt super lief!

Terug
Bovenaan Onderaan