- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
een Roemeense langharige super skinny griet
CupAA maar eigenlijk flatchested, enkel een tepel erop
Door haar morfologie sowieso een klein poesje maar met een klodder glijmiddel kon ik haar goed nemen.
In missionaris wel het handje in de buurt tegen te diep stoten; bij doggy geen handje wel de vraag niet te diep te gaan.
Hiermee rekening gehouden maar in het heetst van de strijd toch goed diep gepaald, een paar keer eruit gefloept om alzo een klein recupmomentje in te lassen zonder dat het echt opviel en uiteindelijk alles in de cd geschoten
Pijpen doet ze mc en op een manier die ik fijn vond, lekker met gevoel en zonder trekken
Ze stelde 69 voor maar dat heb ik afgewezen
Ze is een maand in België en blijft nog een tweetal maanden; herhaling zou wel eens kunnen
CupAA maar eigenlijk flatchested, enkel een tepel erop
Door haar morfologie sowieso een klein poesje maar met een klodder glijmiddel kon ik haar goed nemen.
In missionaris wel het handje in de buurt tegen te diep stoten; bij doggy geen handje wel de vraag niet te diep te gaan.
Hiermee rekening gehouden maar in het heetst van de strijd toch goed diep gepaald, een paar keer eruit gefloept om alzo een klein recupmomentje in te lassen zonder dat het echt opviel en uiteindelijk alles in de cd geschoten
Pijpen doet ze mc en op een manier die ik fijn vond, lekker met gevoel en zonder trekken
Ze stelde 69 voor maar dat heb ik afgewezen
Ze is een maand in België en blijft nog een tweetal maanden; herhaling zou wel eens kunnen