- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Toen ik vanmorgen voorbij wandelde stond Rebecca naar me te zwaaien en te lachen, dus maar eens kennis gemaakt.
Toen ik dichterbij kwam zag ik dat ze toch wel erg petite was, maar toch mee naar boven met dit poppetje.
Ze heeft echt cup A- maar ze is erg aardig. Ze zei dat ze hier twee weken geleden is begonnen en uit Roemenië kwam en 25 jaar is.
Ondanks dat ze niet zo veel ervaring had was ze heel relaxed, lekker een beetje geknuffeld en ik mocht haar lekkere
poesje likken, daarna ging ze over op een rustige pijpbeurt terwijl ik in de spiegel haar poesje kon bekijken en ook mocht
strelen. Daarna in missio, wel grappig, als ik naar haar gezicht keek - toen we het deden-deed zij haar ogen dicht.
Uiteindelijk gefinshed 'by hand'
Nog een gezellig praatje daarna gemaakt en een beetje geknuffeld.
Extra's weet ik niet; heb ik niet naar gevraagd.
Al met al was het een positieve ervaring
Toen ik dichterbij kwam zag ik dat ze toch wel erg petite was, maar toch mee naar boven met dit poppetje.
Ze heeft echt cup A- maar ze is erg aardig. Ze zei dat ze hier twee weken geleden is begonnen en uit Roemenië kwam en 25 jaar is.
Ondanks dat ze niet zo veel ervaring had was ze heel relaxed, lekker een beetje geknuffeld en ik mocht haar lekkere
poesje likken, daarna ging ze over op een rustige pijpbeurt terwijl ik in de spiegel haar poesje kon bekijken en ook mocht
strelen. Daarna in missio, wel grappig, als ik naar haar gezicht keek - toen we het deden-deed zij haar ogen dicht.
Uiteindelijk gefinshed 'by hand'
Nog een gezellig praatje daarna gemaakt en een beetje geknuffeld.
Extra's weet ik niet; heb ik niet naar gevraagd.
Al met al was het een positieve ervaring