• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Rebecca (Roe), Den Haag, Hunsestraat 51 k1 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bruckner

Wandelaar
Forumpionier
57
08/07/21
121
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze nieuwe Rebecca is pas sinds twee weken werkzaam in de straat. Ze lijkt het druk te hebben.
Kleine, jonge en magere Roemeense. Geblondeerd haar met donkere wortels in een staartje. Kleine tietjes met kleine tepeltjes.
Zachtaardige dame. Ze komt eerst wat verlegen over, maar wordt later in de sessie steeds losser.
Zeer rustige pijpsessie zonder een spoortje van haast.
Neuken gewoon standaard. Helaas weinig oogcontact.
Ook achteraf geen haast bij haar. Rustig wat gebabbeld.
Ik had echter zelf haast, omdat ik zo lang moest wachten, was mijn parkeertijd verlopen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
😊

Ik denk dat ik @bruckner net voor ben geweest op Donderdag.

Ik kan mij goed vinden in zijn ervaring. Mijne was goed vergelijkbaar. In de missio kijkt ze je af en toe aan. Dat lukt in doggy natuurlijk moeizaam, maar dan heb je gelukkig voldoende aan dat kleine kontje om naar te kijken. Echt petite en prachtig uitzicht.

Geen uitgebreide praatsessies, maar je wordt de deur zeker niet uitgekeken. Haar Engels is enigszins beperkt, maar voldoende.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Rebecca, 21 jaar, vind ik echt superlekker. Precies mijn type, heel slank, petite, en echt superknap koppie. Echt een meid waarop je niet kan geloven dat je maar 50 euro hebt betaald voor zo'n jonge schoonheid. Geblondeerd lang haar, prachtige ogen. Erg kleine tietjes en een klein kontje.

Ze is rustig, vriendelijk, komt intelligent over, maar stiekem deed ze ook geil tijdens de daad. Pijpen was echt prima, met heerlijk betasten van mijn ballen. En daar ging ze ook mee door tijdens het neuken, heerlijk. Haar kut is lekker strak en ik kwam hard klaar toen ik haar van acther nam. Daarna nog veel gekletst over Roemenie, over haar vorige werk en dat ze blij is dat ze nu ze 21 is, in Nederland mag prostitueren.

Zij had mij helemaal te pakken en kan niet wachten om haar nog eens te nemen. Maar let op: ik geef dit hoge cijfer vooral voor haar charme en uiterlijk, de service was niet super of zo, maar dat vind ik minder belangrijk persoonlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan