- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-rebby.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vanavond een date met deze Roemeense schone. Ik baseerde me op de foto's en deze bleken inderdaad correct te zijn.
Mooi snoetje, mooie billen en kleine borsten. Ik vind kleine borsten meestal wel sexy, maar deze hingen er wat zielloos bij, alsof de lucht eruit was gelaten. Maar kom, ik liet dit de pret niet bederven.
Ik had gevraagd voor een gfe, dus met TZ. Dit bleek mogelijk met het tipje van de tong.
Pijpen (met condoom) deed ze zeer goed, lekker zuigen en diep.
Daarna overgegaan op doggy waarbij ik haar mooie lichaam kon bewonderen. Daarna omdraaien en lekker pompen.
Het duurde dan ook niet lang voor ik kwam.
Op zich niet lang binnen geweest, maar dat lag ook wel wat aan mij. Toch had ik liever wat meer voorspel gehad. Daaraan merk je wel dat het een ervaren dame is.
Nog een kort, leuk gesprekje gehad. Ze vertelde dat ze minder klanten heeft omdat het EK voetbal is.
Herhalingsgevaar: ik denk het niet.
Mooi snoetje, mooie billen en kleine borsten. Ik vind kleine borsten meestal wel sexy, maar deze hingen er wat zielloos bij, alsof de lucht eruit was gelaten. Maar kom, ik liet dit de pret niet bederven.
Ik had gevraagd voor een gfe, dus met TZ. Dit bleek mogelijk met het tipje van de tong.
Pijpen (met condoom) deed ze zeer goed, lekker zuigen en diep.
Daarna overgegaan op doggy waarbij ik haar mooie lichaam kon bewonderen. Daarna omdraaien en lekker pompen.
Het duurde dan ook niet lang voor ik kwam.
Op zich niet lang binnen geweest, maar dat lag ook wel wat aan mij. Toch had ik liever wat meer voorspel gehad. Daaraan merk je wel dat het een ervaren dame is.
Nog een kort, leuk gesprekje gehad. Ze vertelde dat ze minder klanten heeft omdat het EK voetbal is.
Herhalingsgevaar: ik denk het niet.