Recensie Ramona, Den Haag, Geleenstraat 23 k5 (vh Antwerpen, SKW) 3,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeancul

Stamgast
Forumpionier
566
03/07/21
1.046
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele toertjes wandelen en telkens ik voor haar raam passeerde, keek ze telkens met een sensuele en uitnodigende blik naar mij.
Eigenlijk wou ik er al direct naar binnen, maar vond het wel leuk hoe ze mij telkens met haar blik charmeerde.
En een tiental min. later , als ze haar deur opende en al lachend zei ''you finaly decided''
heb ik haar lachend geantwoord dat ik al lang beslist had, maar dit voorspel best wel leuk vond.
Ramona is een skinny girl, met een prachtig gezichtje, lange zwarte haren, perfecte billen, kleine borstjes en meerdere tatoeages.
Op haar kamer heeft ze mij direct in haar armen genomen en een dikke kus gegeven.
Na een leuke kennismaking zijn we snel op haar bed beland.
En om het in enkele woorden te beschrijven, het was gewoon perfect!
Ramona nam rustig de tijd om te pijpen, wat ze zeer voortreffelijk deed en hield continue oogcontact .
Wat volgde waren nog enkele heerlijke standjes en veel meer had ik niet nodig om te knallen.

Eén ding is zeker, Ramona zal mij snel terugzien!
Heel aangename persoonlijkheid, superknap gezichtje en dito lichaam, als eerste bezoek was dit echt wel goed!

Niet onbelangrijk, boven haar bed draait er een kleine airco ventilator, wat een aangename koelte gaf in deze huidige tropische temperaturen.
 
Is inderdaad een superskinny lady.
Gisteren had ze een tweedelig zwart lederen pakje aan met zwarte botjes met hoge hakken.
Ze heeft een prachtige tattoo op haar (linker) arm, en nog enkele andere kleinere tekst tattoos op haar lichaam.
Maar het is vooral haar prachtig gezichtje en haar uitdagende en sensuele manier van kijken die mij volledig zot hadden gemaakt.
Dat ander meisje met lichtkleurig kleedje is mij gisteren niet opgevallen, maar ik was totaal verblind ,gecharmeerd en gefixeerd door Ramona, dat... al had de paus er in zijne blote flikker tussen die meiden aan het dansen geweest, ik het niet gezien zou hebben...
Soms ontstaat er een niet te beschrijven chemie en ik had prijs.
k'zit er nog van te dromen...en dat heb ik maar zelden.:love:
 
Dan weet ik wie het is. Mooie schattig uitziende dame, had ze ook reeds langere tijd in het oog:).
Steeds lieve lach als je ze passeert.
Ik dacht dat het de dame links van haar bleek (die me zowat identiek overkomt..). Goed om weten. Mijn vaste dame vertrekt bijna in verlof, ik hou Ramona in het achterhoofd als alternatief.
De paus moest het weten:p

Dank voor de info ! !
 
Ramona is de mooiste van de drie zussen en idd misschien niet echt super service maar een goed alternatief als je persoonlijke toppertjes er niet zijn. Bij zusjes Andra of Yasmina ben ik nog niet geweest maar een kameraad van mij heeft reeds enkele trio's gedaan met Andra en Ramona; ze hadden hem zelfs voorgesteld om volgende keer Yasmina ook nog uit te nodigen dus ik hou ze zeker in mijn achterhoofd want zo'n threesome of foursome met zussen lijkt me wel interessant ;).
 
Ik heb onlangs Ramona bezocht en ze is geweldig. Verbluffend mooi, geweldige houding en erg goed in zowel zuigen als neuken. Absoluut de beste die ik in Antwerpen heb bezocht. Ze vertelde me over een klant die door haar geobsedeerd is geraakt en nu leugens en ongecensureerde foto's van haar op internet plaatst.
Translated from: I recently visited Ramona and she is amazing. Stunningly beautiful, great attitude and very good at both sucking and fucking. Definitely the best I have visited in Antwerp. She told me about one client that has become obsessed with her and is now posting lies and uncensored photos of her on the internet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Knap gezichtje, mooi petite meisje en naturel (haar borsten dan toch). Tof meisje. Was goed om mijn eerste kruid van de avond af te schieten.
 
Ik denk dat Andree Ysm een bad experience heeft gehad met Ramona, die verder gaat dan alleen maar dienstverlening. Op meedere forums en ook hier heeft hij zich al geregistreerd met ander nicknames en telkens om deze meid in een slecht daglicht te plaatsen. Zelfs op tiktok en facebook publiceerde hij reeds foto's en filmpjes ivm Ramona en co, wat dan ook weer in strijd is met de privacywetgeving.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ja. Service was zeer belabberd bij mij. Of het deed pijn of telkebs stoppen. Praten doet ze wel graag. Maar ik kom niet om te luisteren. En zeker niet naar van die zigeunerverhalen over problemen en geldnood. Opletten met dit vosje. Wel zeer mooi kind. Maar wat ben je er mee als je niks mag?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sinds kort weer terug in NL en tot mijn verrassing begreep ik dat Ramona (voorheen SKW) is neergestreken aan de Geleenstraat. Wat een heerlijke verassing want in Antwerpen was dit een dame die ik vaker heb bezocht. Alleen sinds enkele maanden niet meer gezien en nu hebben wij elkaar dus weer gevonden.

Sevice was als vanouds. Ramona is een slanke petite meid (jong, klein, mooi kontje, volle lippen, kleine tieten en bovenal een heerlijk strakke kut). Liep vrijdagmiddag een paar rondjes om te kijken hoe de straat eraan toe was en ik schrok wel een beetje van de aanloop op haar raampje. Was echt de ene na de andere erin en eruit bij haar (zo rap ging het in antwerpen volgens mij echt niet), en op een gegeven moment zag ik ook een 3-tal donkere heren die volgens mij niet 100% nuchter waren en best vervelend deden naar binnen liet en een half uurtje later naar buiten zag komen. Nu weet ik dat zij de moeilijkste niet is maar ik kon alleen maar hopen dat dat goed ging want dit leken probleemzoekers. Kwamen nadien wel gemoedelijk naar buiten dus kennelijk had ze het onder controle. Enfin, gezien de hoeveelheid mannen die bij haar in en uit liepen zal ze wel goede zaken doen, maar misschien is dat omdat ze nieuw is in de straat.

Uiteindelijk ook maar mijn kans gepakt voor een herkennismaking. Ramona spreekt goed engels en is wel een pratertje, maar daar kom ik niet voor. De seks was als vanouds goed. Gekozen voor 15 minuutjes want langer hou ik het in de strakke Ramona toch niet vol. Pijpen deed ze zonder condoom tegen een meerprijs van 30,- euro. Dat doet ze niet zomaar met iedereen trouwens maar alleen met mannen die vaker komen (zegt ze). Zoenen doet ze met mij soms wel en soms niet, blijft altijd een beetje vaag. Deze keer deed ze het weer wel. Ze zegt dat ze het eigenlijk nooit doet maar omdat ze met mij een 'speciale connectie' voelt zegt ze dat ze zich soms 'niet kan inhouden' en zoent ze mij vol. Ik geloof hier zelf trouwens niets van want ik ben meer dan twee keer haar leeftijd en ik kan me niet voorstellen dat ze mij zo graag zou willen zoenen. Ik geloof dat ze dit tegen meerdere mannen zegt die ze gewoon wil binden voor de lange termijn. Ramona sowieso een meisje die van die typische gypsy verhalen verteld over allerlei geldproblemen en oudere mannen zo leeg wil trekken. Dat zal ook vaak genoeg lukken denk ik. Daar niets van aantrekken en gewoon het gebruikelijke betalen want daar werkt ze even hard voor (spreek uit ervaring, kijk uit).

In ieder geval, na een korte maar krachtige pijpdate is ze op der ruggetje gegaan en heb ik heerlijk op haar in liggen stoten. Hield het maar een paar minuutjes vol in haar strakke kut en daarna teruggetrokken, condoom eraf en een paar flinke klodders sperma over haar buikje gespoten. Al en al was het volgens mij allemaal maar 10 minuten. Na afloop wast ze zich grondig dus over hygiene geen zorgen.

Ze vertelde mij dat haar zusje Jasmina in hetzelfde pand werkt. Met haar erbij heb ik in het SKW regelmatig trio's gehad en ook zij is heerlijk. De communicatie met Jasmina is wel minder want zij spreekt niet zo goed engels en zij doet voor zover ik weet ook echt niks zonder condoom. Maar haar kutje is werkelijk zo ongelooflijk strak dat dit niet eens erg is (zij is nog meer 'petite'). Zoenen doet ze alleen niet. Had haar graag erbij gewild maar zij was blijkbaar niet beschikbaar (ook niet achter het raam gezien). Ik kom in ieder geval snel terug voor de zusjes want ik wil ze graag snel beide weer eens pakken als vanouds.

In het SKW werkten ze trouwens nog met een ander zusje met de naam Andra. Die was qua seks echt mijn favoriet (ik hou van SM, en daar is zij geweldig in). Haar zag ik alleen al langer niet meer in SKW toen Ramona en Jasmina er nog wel waren. Heb Ramona ook naar haar gevraagd maar ze kwam met een beetje een vaag antwoord dat ze het niet weet... Ik hoop dat het 3de zusje alsnog snel weer achter het raam staat.

Ramona (en Jasmina) zijn wat mij betreft in ieder geval een mooie aanwinst voor de haagse straten dus doe er je voordeel mee. Natuurlijk moet je geen extreem hoge verwachtingen hebben bij een raamhoertje maar deze zusjes sturen je wel met een lege zak naar huis voor een schappelijk prijsje :). Maar nogmaals, houd je hand op de knip als het aankomt op allerlei zielige verhalen. Laat je daar niet in meetrekken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Ramona van de week ook liggen bedijen.
Inderdaad ziet ze er appetijtelijk uit. Service ook prima.
Het pijpen was alleen wat hard en ik voelde af en toe wat tanden. Ze was moe dus wilde niet te lang om top, maar toen heb ik haar op de rug neergelegd en heb ik lekker lang, diep en hard mogen doorstoten terwijl ze een beetje met m'n ballen en tepels lag te spelen. Prima klaargekomen met cd in haar kutje.
Herhalingsgevaar is er wel, maar ik zal niet voor haar omrijden.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Shift
Middag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recentelijk deze dame bezocht, omdat ik helaas niet veel interessants kon vinden in beide straten rond de middaguren. Ik herken deze dame inderdaad ook van Antwerpen en vond de service erg matig.

Wat haar looks betreft is het een aantrekkelijke DVP. Ik vond het wederom teleurstellend. Hard en onplezierig gepijpt zonder speeksel.

Ze wilde verder niet on top vanwege de hakken. Vervolgens kan je wel lekker doorpompen in doggy tot je het hoogtepunt bereikt.

Voor mij al met al geen herhalingsgevaar. Bezoeken op eigen risico, ik ben beter gewend. Qua karakter niets aan te merken.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ramona stond weer netjes achter haar raampje. Heb een paar rondjes gelopen om te zien wat er allemaal stond en een paar sigaaretjes gerookt. Viel me weer op dat mannen echt zo een ieder kwartier in en uitlopen bij Ramona, druk heeft ze het wel dus dit meisje verdient volgens mij super (in SKW zag ik het trouwens nooit zo).

Ze herkende me nog en had door dat ik heel dronken was, maar deed niet moeilijk. Afgesproken voor een kwartiertje voor 50eu + 30eu voor pzc (eigenlijk meer dan ik uit wilde geven maar wilde me echt even af laten zuigen zonder rubber).

Pijpen deed ze echt super. Ik staand en zij op der knietjes zonder handen lekker aan mijn pik zuigend, en af en toe mijn ballen kussen.

Hield het niet lang meer dus gaf aan dat ik wilde neuken. Zij op haar ruggetje gegaan en ik nam haar benen op mijn schouders en na een kwak glijmiddel mijn lul vol naar binnen geschoven.

Heb echt maar een paar minuten vol op haar in kunnen rammen, maar der kut is zo lekker strak dat ik in een paar minuten brullend in der neukgrotje klaar kwam (met condoom). We waren echt nog geen 10 min binnen en ik was goed geil van de drank dus deed condoom af en zei haar me nog een keer klaar te pijpen. Ze zei dat ik dan nog een kwartier moest betalen en dat vond ik eerlijk gezegd een afknapper op wat eigenlijk een goede date was. Voor 80eu voor pzc en nmc mag je toch wel een kwartiertje actie verwachten lijkt me. Meer wilde ik ook niet eraan uitgeven maar heb me wel beklaagd, Ze gaf me 10 euro terug.

Al met al wel een heerlijke pijp beurt en neuk beurt van der gehad voor die 70 eu..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan