Recensie Raisa (Roe) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Meubelstuk
Forumpionier
1.002
04/07/21
1.955
77
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Gisteren ben ik met Raisa naar de kamer geweest. 24 jaar, klein, slank, zwarte lange sluike haren, kleine B cup. Helaas kan ik verder geen kenmerken noemen waar ze goed aan te herkennen is. Ze heeft een typisch Roemeens uiterlijk. Je zult naar haar moeten vragen, maar omdat ze vrij nieuw is zal ze nog niet zo bekend zijn. Daniela weet wel wie ze is. Ze heeft voorheen in Sharks gewerkt.
Ze is erg service gericht. Ze zei meermaals dingen als "Wat vind je fijn?" "Je mag gewoon aanraken wat je wilt hoor". Ze geeft volledige Sixsens service en je mag gewoon overal aan en in zitten.
Het goede tongzoenen werd afgewisseld met het zien en strelen van mijn gevoelige plekjes, wat ze zo goed deed dat ik er ook een paar keer kippenvel van kreeg. Het pijpen was goed, waarbij ze ook lekker met mijn ballen speelde. Nadat het condoom aangebracht was, probeerde zij on top te neuken, maar dat lukte niet. In zijligging schoof mijn barokkar gelukkig wel naar binnen. Voorzichtig beginnen en na een tijd kon ik het tempo opvoeren en spelend met haar mooie borsten en kijkend naar haar mooie gezicht werd het condoom gevuld. Een aanrader deze dame.

Terug
Bovenaan Onderaan