- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Afgelopen zaterdag nieuwe dame geprobeerd. Aan het raam gevraagd naar de mogelijkheden. Ze gaf aan dat beffen p+n was voor €50. Aan het raam kwam ze goed over. Ze is Roemeens 25-30 jaar. Eenmaal binnen werd me duidelijk dat ze mollig is ipv normaal. Als het echt werk begint merkte ik dat het een lastig bezoek ging worden. Ik mocht 30 sec beffen en ze ging er ook zo voor liggen dat het al bijna onmogelijk was. Daarna mocht ik liggen en zij deed een dramatische poging om te pijpen lekker de slechtste pijpbeurt ever. Het was alsof ze en een gespannen half open mond mijn lul er door wilde duwen. Dit ging natuurlijk maar tot de eikel. Ik dacht laat ik dan maar neuken. Ze smeerde glijmiddel en ik mocht in misio. Ik overdrijf het niet als ik zeg dat deze dame zo ruim is dat niks voelt. In de wanhoop naar enige intieme wrijving begint ze al na 2 min nep te kreunen en de "come baby"te roepen. Dit herhaalde ze letterlijk om de min. Bij de derde keer raakte ik geirriteerd en zei er wat van. Ik zei dat ik net 5 min binnen was en dat het alleen maar langer zou duren als de come baby zou herhalen. Zei beweerde dat ik al 15 min bij haar binnen was. Als ik de muziek op mijn telefoon laat zien dat ik bij binne komst had opgezet in samenspraak met haar, zien we dat we net in totaal 6 min bezig inclusief uitkleden. Ik vraag haar om te wisselen naar dogy maar je raad het al ook dat was geen succes. Ik wist dat dit niet meer goed ging komen en heb mn verlies genomen. Ze wilde nog beweren dat het overal zo is en dat het ook normaal is. Ik vertelde haar dat ik jaren ervaring heb in verschillen straten en dat het echt niet normaal is. Ze is verder wel aardig of zo maar niet geschikt voor dit werk.
Duur van bezoek staat op 15 omdat het niet korter kan!! Stond na 10 al buiten en een volle zak!
Duur van bezoek staat op 15 omdat het niet korter kan!! Stond na 10 al buiten en een volle zak!