WHEM Rafaela Ramirez, Waterloo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Worst90

Wandelaar
63
10/02/22
20
1
Gegroet collega's,

Rafaela ontvangt in een zeer aangename buurt waar je gemakkelijk je wagen kan parkeren en een afspraak maken ging heel vlot.
Ik had specifiek gevraagd naar een goeie pijpsessie en dat was geen enkel probleem.
Bij ontvangst nam ze me meteen mee naar de slaapkamer en duwde ze me op bed.
Ze heeft een dominante kant gepaard met een onverzadigbare drang naar orgasmes. Ik heb haar moeten afremmen want ze maakt al aanstalte om mijn penis tegen haar poes te wrijven, en dat soort dingen wilt ik niet.
Tijdens het pijpen kijkt ze voortdurend geil naar je ogen. Ze likt de schacht langs beide kanten. Neemt geregeld beide ballen in haar mond en stikt met plezier op mijn penis. Na 20min vroeg ik of ze op haar knieën kon zitten naast het bed zodat ik zelf het heft in handen kon nemen.
Dan begon ik met mijn mannelijk lid op haar gezicht te slagen. Gek hoe ze hier precies geil van werd. Vervolgens begonnen met haar keel stevig te neuken.
Uiteindelijk een grote lading vanachter in haar keel gespoten.
Na 10 minuten rust hebben we dit nog een keer gedaan maar dan met facial.

Leden, voor een stevige pijpsessie ben je hier aan een prima adres. Als je graag hard neukt denk ik dat ze je niet zal teleurstellen. Kan wel zijn dat je ze helemaal gek maakt met je lul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan