Recensie Rachini Beverwijk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Meubelstuk
Supporter
1.081
14/12/21
5.896
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/looking-for-sweet-man-who-can-support-me_1553144
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soms gebeuren de leukste dingen per ongeluk en dit was er zo één. Ik had gewoon zin in een leuke avond en geen zin om de deur uit te gaan. Beetje Kinky afgestruind maar geen dame die me over de streep trok in de regio. Op Sexjobs kwam ik Rachin1 tegen. Snel en leuk contact via de messenger waarbij ze beloofde om me 's avonds even te bellen. Eerst zien dacht ik nog en toen ging de telefoon. Afspraak was snel gemaakt en met een half uurtje zou ze er zijn.

Op de afgesproken tijd de deurbel en daar kwam een kleine (1,5m en een beetje), skinny en ietwat schuchtere Thaise dame binnen. Toen ze in de gaten had dat ik alleen was en ook mijn afspraken nakwam verdween dat schuchtere vrouwtje en veranderde ze in een ware Aziatische sexmachine die niet te stoppen was. 2 uur lang gewoon heftige sex in allerlei posities inclusief heftig tongzoenen, beffen en sloppy blowjobs. Waarna we uiteindelijk nadien samen onder de douche belanden waarbij we elkaar weer schoongemaakt hebben.

Rachin1 is een leuke en lekkere naturelle ervaren Thaise dame die weet wat zij wil en als je haar dat geeft krijg je alles terug wat jezelf wil, zonder aarzeling en met volle overtuiging. Ze is geen modepopje of opgemaakte bimbo. Gewoon puur natuur! Absoluut herhalingsgevaar!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan