Recensie Rachel en Lauren, Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
41
15/09/22
24
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
www.suikerarrangement.nl
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week een date gehad met 2 dames, Rachel en Lauren. Leren kennen via suikerarrangement en al snel af kunnen spreken. Vooraf kennismaken en dan naar de slaapkamer. Starten met een heerlijke 4 handen massage waarbij ik al lekker verwend werd. Daarna omdraaien en alle remmen los. Tongzoenen en gepijpt worden, wisselen en samen pijpen. De dames zijn bi en zoenen en likken dat het een lieve lust is. Intiem afgemaakt in verschillende standjes en hopelijk op naar de volgende keer.

De website werkt prima. Ik heb al een aantal hele mooie dates gehad met echt hele knappe dames tussen de 26-35 jaar. Ik ben hier twee jaar geleden mee begonnen en heb met twee meiden heel vaak afgesproken. Ik betaalde tussen de 200-300 per date en deze date duurde altijd langer dan 2,uurtjes soms wel de hele nacht. Het valt mij op dat er niet veel over deze site geschreven wordt. Houden jullie dit geheim? Mss een apart topic hier over opstarten?

Dit klinkt als een bijzonder twijfelachtige site
Nee hoor de site werkt wel goed. Er zitten nu ook veel meiden tussen die filmpjes of chatsessies proberen te verkopen. Laat je niet verleiden door t verhaaltje van: Ik wil eerst chatten, cammen en content verkopen en daarna daten. Dat daten doen ze dan niet. De twee dames waar ik over schrijf zijn niet de dames hier boven genoemd. Waren twee verschillende contacten.

Terug
Bovenaan Onderaan