Weer een paar aparte verhalen waar ik aan moest denken:
Jaren geleden had ik afgesproken met 2 dames. Zij huurden een privé-sauna. De eigenaar en zijn vriendin waren ook in de ruimte, maar ze deden niet mee met ons. Ze waren gewoon hun eigen ding aan het doen. De dames hadden me gevraagd of ik problemen had met hun aanwezigheid, maar ik had er geen problemen mee. Wel grappig om zo bekeken te worden terwijl je met 2 dames bezig bent
Bij een andere dame, ff bijkomen na de eerste keer klaarkomen. Ze kwam tegen me aan liggen en maakte een foto van ons die ze naar een vriendin stuurde. Ik weet niet wat ze tegen die vriendin zei want ik spreek haar taal niet...
Bij een van mijn vaste dames, ook net eerste keer klaargekomen. Ze zat op me wat dingen op te zoeken op haar telefoon, werd ze gebeld door een medewandelaar. Ze nam op en gaf me een blik van: "Ik heb hier geen zin in
" Zonder wat te zeggen gaf ze de telefoon aan mij om met hem te praten. Ik vroeg hem waar hij voor belde en hij zei: "Oh sorry man, volgens mij heb ik een verkeerd nummer" 
De laatste is ook een dame die ik vaker heb bezocht. Bij een van de bezoeken vroeg ze of ik haar kon helpen met brieven van bijv. de gemeente die ze bij haar post kreeg. Ze is een oudere dame en kon niet heel goed Nederlands. Bij het lezen van die brieven kon ik haar echte naam en geboortedatum zien. Blijkt dat ze meer dan 35 jaar ouder is dan ik. Ondanks dat ik juist een voorkeur heb voor oudere dames, schrok ik hier wel een beetje van. Nu vraagt ze me elke keer om haar brieven te checken