• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Qingging - (Leuven) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

noblabla

Newbie
9
01/01/22
4
1
"Hete verlangens" daarmee adverteert ze en met foto's die niet al te getrukeerd lijken waar ze tamelijk fris op staat.

Dus waarom niet eens proberen...

Helaas, dame die de deur open doet, lijkt er in de verste verte niet op en lijkt 20 jaar ouder.
Dus rechtsomkeer....

 
"Hete verlangens" daarmee adverteert ze en met foto's die niet al te getrukeerd lijken waar ze tamelijk fris op staat.

Dus waarom niet eens proberen...

Helaas, dame die de deur open doet, lijkt er in de verste verte niet op en lijkt 20 jaar ouder.
Dus rechtsomkeer....

Dit is één van de vele fake-advertenties uit het ronreizend Chinese circuit. Te mijden als de pest. Er bestaat een uitgebreid topic over:


Rechtsomkeer maken is de enige juiste keuze! Als je het toch waagt is het eerder een lotto, je kan geluk hebben, maar meestal niet dus.
 
Dit is één van de vele fake-advertenties uit het ronreizend Chinese circuit. Te mijden als de pest. Er bestaat een uitgebreid topic over:


Rechtsomkeer maken is de enige juiste keuze! Als je het toch waagt is het eerder een lotto, je kan geluk hebben, maar meestal niet dus.
Met Chinese dames die adverteren is het 99% vals.
Overal in België trouwens. Er zijn er zelfs bij die diverse valse foto's posten met 5 verschillende GSM nummers op 5 locaties in België en daar zit 1 pooier achter. Vaak komen ze ook uit Spanje, waar ze een verblijfsvergunning bemachtigd hebben. Vraag niet hoe. Maar daar kan wel héél veel. En is ook EU.
 
Met Chinese dames die adverteren is het 99% vals.
Overal in België trouwens. Er zijn er zelfs bij die diverse valse foto's posten met 5 verschillende GSM nummers op 5 locaties in België en daar zit 1 pooier achter. Vaak komen ze ook uit Spanje, waar ze een verblijfsvergunning bemachtigd hebben. Vraag niet hoe. Maar daar kan wel héél veel. En is ook EU.
Dit klopt volledig. Wegblijven van die handel!
 
Heb vorig jaar zelfde meegemaakt in NIJLEN. Daar ook afgesproken via Whattsapp en bij mijn aankomst had ik al sterke twijfels. Een verloederde garage vol metershoog onkruid en afvallige woning. Toch aangebeld en daar verscheen een gedrocht, niet te schatten. Kwart draai links en retour.
 
Heb vorig jaar zelfde meegemaakt in NIJLEN. Daar ook afgesproken via Whattsapp en bij mijn aankomst had ik al sterke twijfels. Een verloederde garage vol metershoog onkruid en afvallige woning. Toch aangebeld en daar verscheen een gedrocht, niet te schatten. Kwart draai links en retour.
Retour is de enige juiste reactie! Als we dit met zijn allen zouden doen, dan zit er mogelijk beterschap in.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)

Retour zou het beste geweest zijn, maar ik was er nu toch dus. Ben er 45min geweest. Het was echt donker in de kamer, dus van haar lichaam heb ik weinig gemerkt. Van haar poes nog minder, haar benen waren als aan elkaar vastgelijmd. Effe beetje opgefrist en ze begon mijn jongeheer stijf te maken.
Na 5 minuten begon ze met "Cowgirl". Ze had wel een strak kutje en platte buik voor zolang het duurde. 10 minuten op mijn staaf gezeten begon ze ermee te spelen, beetje olie in't handje en rukken maar. Ik zei haar haar mond te gebruiken, maar engels nul de botte, vertaal app. Ze begreep het eindelijk, maar pijpen noppes. Er was massageolie aan mijn lul, niet goed dus. Conclusie: 10 minuten geneukt, en 25 min afrukken. Heb toen gezegd "Shit ben ermee weg. Schandalig gewoon!!! Blijf er weg !!!
 
Met chinese dames is het echt loterij...
Een periode lang waren er toppers in RSP Brussel (Rogier).
Toen waren er een paar dames daar die mij onvergetelijke momenten bezorgd hebben. Ben zelfs heel goed bevriend geraakt met één die ondertussen terug naar China is met haar centen
 
Met chinese dames is het echt loterij...
Een periode lang waren er toppers in RSP Brussel (Rogier).
Toen waren er een paar dames daar die mij onvergetelijke momenten bezorgd hebben. Ben zelfs heel goed bevriend geraakt met één die ondertussen terug naar China is met haar centen
Pure loterij inderdaad... RSP boven Jin Long is helaas geschiedenis...
Jeese/Jesse/Jenny komt nog wel af en toe voor enkele dagen naar Brussel om vroegere vaste klanten te ontvangen. Adverteren doet ze niet
 
Had al een vermoeden dat deze ook fake was, bedankt voor de review!

Ik had daar in Brussel diverse Chinese dames bezocht, die in het begin overeen kwamen met de foto's, maar ook daar begonnen ze te faken en kwam ik uiteindelijk bij een boma terecht.

Deze lotto is erg frustrerend, want soms zijn er wel mooie en (relatief) jonge dames werkzaam. Hoe moeilijk te begrijpen ook, gebruiken ook zij vaak valse profielen. Ben zo meermaals bij iemand terecht gekomen die voor mij aantrekkelijker is dan de persoon op de foto's. Het moet wel zijn dat een overkoepelende organisatie dat zo regelt.
Ik vrees dat er nog te weinig mensen het hazenpad durven nemen wanneer ze na het binnenkomen ontdekken dat er een boma verscholen zat achter die open deur. En het systeem zo wel geld in het laatje blijft brengen, ook door oude dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan