Goed om te horen!Hoi,we hebben een hele leuke vervanging voor Daria en dat is Jenna. Ze heeft dezelfde kwaliteiten als Daria. Is een Nederlandse van 26 jaar. Heb nog geen fotos maar die komen nog. xx
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGoed om te horen!Hoi,we hebben een hele leuke vervanging voor Daria en dat is Jenna. Ze heeft dezelfde kwaliteiten als Daria. Is een Nederlandse van 26 jaar. Heb nog geen fotos maar die komen nog. xx
Met specialiteit anaal. Weet je hiervan ook de meerprijs?Hoi,we hebben een hele leuke vervanging voor Daria en dat is Jenna. Ze heeft dezelfde kwaliteiten als Daria. Is een Nederlandse van 26 jaar. Heb nog geen fotos maar die komen nog. xx
Gestopt. Heb ik voor gebeldIk mis Mika, iemand enig idee waar die is.
50Met specialiteit anaal. Weet je hiervan ook de meerprijs?
Eens! Al iemand ontmoet die enigzins qua looks en kwaliteiten in de buurt komt?Daria is onevenaarbaar
@Daphne is een aanrader . Leuke spontane meid.Ik mis de jonge meisjes, Daria, Mika en Chantal en zo nog een paar van die jongere waar ik de naam niet meer van weet . Tegenwoordig zit er alleen maar (met alle respect hoor) oudere dames.
Ben benieuwd naar jouw ervaring! Veel plezier!Ze staat als 38. En meeste liegen over leeftijd
Net afspraak gemaakt voor Jenna op Vrijdag.
Ben benieuwd naar deze dame.
H.O.P 80 half uur 120 uurDan ga je ook naar prijzen van 150 tot 200
Heyy ben idd 38 haha echte leeftijdChantal 1x bezocht. Was zeker topper.
Die andere 2 zagen op foto's leuk uit.
Ps ik denk niet dat Daphne al 40 is
Ben idd 38 echte leeftijdZe staat als 38. En meeste liegen over leeftijd
Net afspraak gemaakt voor Jenna op Vrijdag.
Ben benieuwd naar deze dame.
ThnxDaphne is wel een toppertje en ziet er goed uit.