Hoi hoi,Hoi Eef,
Jij doet ook saunadates lees ik op jouw RL profiel,tot hoe ver zou je je willen verplaatsen voor een date ?
Groetjes
Ik stuur je een privéberichtje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoi hoi,Hoi Eef,
Jij doet ook saunadates lees ik op jouw RL profiel,tot hoe ver zou je je willen verplaatsen voor een date ?
Groetjes
Sofie Gent.
Welke dames zijn aan te raden bij Sofie te Gent.
Heb voorkeur voor Eef of Samantha (yep ind een big Naturals lover)
Maar al gelezen dat Marie top is .
Iemand ervaring;of suggesties voor "big naturals "in oost of west Vlaanderen
Alvast merci
Kussen & tongzoenen staat nochtans op haar profiel. Dus weer ééntje die niet alles doet wat ze belooftDeze week afgesproken met Larissa. Was een leuke afspraak waar we even konden praten. Kussen/tongzoenen doet ze niet, maar was voor de rest goed.
Ze zet geen advertentie. Ze spreekt wel nog af met een aantal 'vaste' klanten.Weet iemand waar Yasmine naartoe is? Gestopt?
Ik heb haar eens bezocht in augustus.
Helaas waren haar werkuren niet erg verenigbaar met mijn agenda. Werkte enkel op ma en di.
Een heel toffe meid. Ik zou er wat voor over hebben om nog eens met haar af te spreken.
Marie is een topper, als je zoekt naar een intense GFE ervaring ben je bij haar aan het goede adres.Iemand al eens afgesproken met Marie ? Wat waren de bevindingen ?
Was weggaan geen optie ? I know : kan vervelend zijn als je van ver komt of heel veel zin hebt…Voor de tweede maal op korte tijd een zeer negatieve ervaring met dit huis.
Tussen het werk en de vergaderingen door maak je je 's middags één uur vrij om te daten.
Je belt om 11 uur met de bordeelhoudster, voor een afspraak met één van de dames. Afspraak om half twee.
Je vraagt expliciet aan de telefoon om de afspraak stipt vast te leggen.
"Geen probleem, hoor meneer! U mag er zeker van zijn, ze zal klaar zitten in de kamer."
Je stapt binnen om half twee.
"Goeiedag meneer. U had gebeld om te reserveren ? Zet U maar. Nog een half uurtje wachten, ze is druk bezig."
Ik vraag wat het probleem is, ik had stipt om half twee geboekt.
"Oh, er waren ineens vijf afspraken voor haar."
Dat was de tweede keer. De eerste keer had ik wel een half uur gewacht, maar dat half uur wordt dan een vol uur. Ondertussen zit je daar in een geïmproviseerde 'living' tussen de beschikbare vrouwen en andere wachtende klanten. Zeer onbehaaglijke sfeer en totaal indiscreet.
De bordeelhoudster zit daar aan haar bureautje, met twee gsm's en vijf internet-dating-pagina's. Als een volleerd CEO, bedrijfsmanager.
Maar uiteindelijk is het in dit huis één ware chaos. Ze krijgt niets geregeld, en lokt maar klanten binnen, zodat die hun portefeuille kunnen leegschudden.
Als je niet wil wachten laat ze de meisjes op schaamteloze wijze defileren, al was het de miss-aardbei-verkiezing. Meisjes die door iedereen genegeerd zijn, er maar wat op overschot bijzitten, en waar je ook niet voor gekomen bent.
Als je wel wacht komt je date na een uur aangehold; heeft er dan al vijf klanten opzitten op korte tijd, en heeft er al lang geen zin meer in.
Hoe zou je zelf zijn?
Kortom dit huis getuigt van alles behalve kwaliteit.
Wie er nog aan dacht hier heen te wandelen, is gewaarschuwd.
Kan me hierbij deels aansluiten, ga daar regelmatig- soms op afspraak,soms gewoon zien wie vrij is - en Sofie zegt nogal vlot "ja,kom maar - of even wachten in de living" wat dan soms lang duurt. Je krijgt dan gevoel dat ze je binnentrekt want eens binnen en geil van de aankomende date ga je niet meer weg. Dus werkpunt! Maar de dames die ik er bezocht -steeds na raadpleging van de reviews hier- zijn zowat steeds top ! Ik blijf gaan.Eef en anderen,
het probleem is niet zozeer het wachten, als er eens iets fout loopt.
Het probleem ligt ook niet bij de meisjes.
Maar het is ronduit schandalig als je naar de eigenares belt voor een duidelijke afspraak, als je vraagt of de dame er wel degelijk zal zijn, en vrij zal zijn, en ze geeft je de bevestiging en de zekerheid, terwijl ze heel goed weet dat er al veel boekingen zijn en je reservatie nooit kan verwezenlijkt worden.
Dat is klanten lokken op bedrieglijke wijze, en niet tegemoet komen aan afspraken.
Dan ben je onwaardig om dergelijke job uit te oefenen. Totaal onbekwaam.
"schandalig", "bedrieglijk, "onwaardig om job te beoefenen"... Er zit een stukje waarheid in je kritiek (de organisatie is soms 'chaotisch'), maar je overdrijft enorm. Ten eerste: niemand dwingt je tot seks met iemand anders als je dame niet kan verschijnt. Ik begrijp dat je ontgoocheld bent als je er naar hebt uitgekeken, maar er bestaan ergere dingen in het leven. Eenmaal je 'geilheid' voorbij is, zal je blij zijn dat je je geld nog hebt. Ten tweede moeten klanten ook eens voor de spiegel staan: hoeveel zijn er niet die een afspraak maken en gewoon niet afkomen? En dan begrijp ik ook de dame geen uur wil wachten tot jij er als volgende klant bent, en ondertussen iemand anders neemt, met vertragingen voor de ander tot gevolg. Dat is bij pakweg een loodgieter ook zo. Op de middag is het doorgaans 'spitsuur', en dan loop je het meest risico dat het niet past binnen je strakke tijdsplanning. Kies daarom misschien eens voor een ander momentEef en anderen,
het probleem is niet zozeer het wachten, als er eens iets fout loopt.
Het probleem ligt ook niet bij de meisjes.
Maar het is ronduit schandalig als je naar de eigenares belt voor een duidelijke afspraak, als je vraagt of de dame er wel degelijk zal zijn, en vrij zal zijn, en ze geeft je de bevestiging en de zekerheid, terwijl ze heel goed weet dat er al veel boekingen zijn en je reservatie nooit kan verwezenlijkt worden.
Dat is klanten lokken op bedrieglijke wijze, en niet tegemoet komen aan afspraken.
Dan ben je onwaardig om dergelijke job uit te oefenen. Totaal onbekwaam.
Dat laatste is een goeie tip. Door mijn werk past het voor mij best rond 14:30. Nooit dat probleem gekend."schandalig", "bedrieglijk, "onwaardig om job te beoefenen"... Er zit een stukje waarheid in je kritiek (de organisatie is soms 'chaotisch'), maar je overdrijft enorm. Ten eerste: niemand dwingt je tot seks met iemand anders als je dame niet kan verschijnt. Ik begrijp dat je ontgoocheld bent als je er naar hebt uitgekeken, maar er bestaan ergere dingen in het leven. Eenmaal je 'geilheid' voorbij is, zal je blij zijn dat je je geld nog hebt. Ten tweede moeten klanten ook eens voor de spiegel staan: hoeveel zijn er niet die een afspraak maken en gewoon niet afkomen? En dan begrijp ik ook de dame geen uur wil wachten tot jij er als volgende klant bent, en ondertussen iemand anders neemt, met vertragingen voor de ander tot gevolg. Dat is bij pakweg een loodgieter ook zo. Op de middag is het doorgaans 'spitsuur', en dan loop je het meest risico dat het niet past binnen je strakke tijdsplanning. Kies daarom misschien eens voor een ander moment
Ik denk dat het moeilijk is om op voorhand te zeggen waneer het druk is ik denk dat het beste is een bellen kort op voorhandMisschien zou het handig zijn om mee te geven op welke dagen en momenten het minder druk is? Ik kan me voorstellen dat het na de werkuren op weekdagen wel heel druk kan zijn, maar op andere momenten dan weer niet.
Er moeten toch momenten zijn waarop het kalmer is dan anders. Nog geen ervaring met privé-huizen, maar zijn ochtenden druk tijdens de week? Is het druk tijdens de vroege middag (13h)?
Niet onlogisch dat het sochtends in de priveehuizen kalmer is dan na vieren. Ik ga meestal tussen 2 en 3. Dan is het ook nog kalm. Maat het telefoonverkeer neemt toe.
Jaren geleden ging het er in dit huis al zo aan toe. Ze hebben blijkbaar nog niks bijgeleerd. Ik blijf er weg.Voor de tweede maal op korte tijd een zeer negatieve ervaring met dit huis.
Tussen het werk en de vergaderingen door maak je je 's middags één uur vrij om te daten.
Je belt om 11 uur met de bordeelhoudster, voor een afspraak met één van de dames. Afspraak om half twee.
Je vraagt expliciet aan de telefoon om de afspraak stipt vast te leggen.
"Geen probleem, hoor meneer! U mag er zeker van zijn, ze zal klaar zitten in de kamer."
Je stapt binnen om half twee.
"Goeiedag meneer. U had gebeld om te reserveren ? Zet U maar. Nog een half uurtje wachten, ze is druk bezig."
Ik vraag wat het probleem is, ik had stipt om half twee geboekt.
"Oh, er waren ineens vijf afspraken voor haar."
Dat was de tweede keer. De eerste keer had ik wel een half uur gewacht, maar dat half uur wordt dan een vol uur. Ondertussen zit je daar in een geïmproviseerde 'living' tussen de beschikbare vrouwen en andere wachtende klanten. Zeer onbehaaglijke sfeer en totaal indiscreet.
De bordeelhoudster zit daar aan haar bureautje, met twee gsm's en vijf internet-dating-pagina's. Als een volleerd CEO, bedrijfsmanager.
Maar uiteindelijk is het in dit huis één ware chaos. Ze krijgt niets geregeld, en lokt maar klanten binnen, zodat die hun portefeuille kunnen leegschudden.
Als je niet wil wachten laat ze de meisjes op schaamteloze wijze defileren, al was het de miss-aardbei-verkiezing. Meisjes die door iedereen genegeerd zijn, er maar wat op overschot bijzitten, en waar je ook niet voor gekomen bent.
Als je wel wacht komt je date na een uur aangehold; heeft er dan al vijf klanten opzitten op korte tijd, en heeft er al lang geen zin meer in.
Hoe zou je zelf zijn?
Kortom dit huis getuigt van alles behalve kwaliteit.
Wie er nog aan dacht hier heen te wandelen, is gewaarschuwd.