Recensie private-girls Nina 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Weergave

Vaste klant
206
13/04/23
142
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.private-girls.be/nina
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb Nina genomen. Ze is echt goed, alleen kussen doet ze niet, maar ze geeft op voorhand aan, pijpen doet ze goed. Intiem is ook goed. Ik heb op het laatst wel een kus gekregen, terwijl ze dat eigenlijk niet doet. Zelf kus ik niet graag, dus dat maakt niets uit. Pijpen doet ze wel met condoom. Het is wel wat Basic. Ik had wel meer service verwachten

Laatst bewerkt:
Lekker hoor! Moet je ook een keertje proberen.
Nu... Japanse dames zijn hier moeilijk te vinden... dus een slanke Roemeense is een goede optie!

De sushi breng je uiteraard zelf mee

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik mocht vandaag lekker gaan genieten bij mooie jonge Nina bij Private Girls in Wommelgem.

Een heerlijk jong fris meisje, helemaal mijn ding, lang zwart haar, donkere ogen, beetje mysterie in de kijkers, mooie snoet, knap opgemaakt ! Kleine fluffy borstjes (zoals ik graag heb, heerlijk mogen aan zuigen, flinke tepel ), slanke taille, brede heupen, stevige mooie benen ... OOhhh, dat wordt herhaling 100% vrees ik :)

Heel fijn, voor en na met haar in de douche, heerlijk mijn jongen laten wassen, dat doet ze ook lekker, mijn rug laten afdrogen, zalig toch? Voor en na ook leuke babbel (Engels maar heel OK). Ze pijpt lekker (mét, maar dat wil ik zelf ook), flink diep, stevig, heel overtuigend! Dan eerst zij Cowgril op mij, mooi om die fluffy borstjes te zien mee wippen , nadien de missionaris er nog even bijgehaald... Ze ruikt ook lekker, overal.

Kortom, zoals vaak bij PG: kwaliteit waar ik van hou, waar voor je geld! Ik kreeg zelfs kleine zoentjes, ondanks haar prachtige make-up :)

Dank je wel PG. Dank je wel Nina, ik voel me weer 10 jaar jonger :)

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag ook bij Nina beland.
Het is echt wel een mooie lieve dame en beetje verlegen.

ze mag blijven 🤪

dus geen tongzoenen en pzc? neen danku dan 😉
Ik denk dat deze dame beter op haar plek is in een privéhuis in Nederland, in de Nederlandse privéhuizen maken de meeste dames een drama over pzc en als 1 dame het dan wel doet gelijk 50 euro of meer extra! Maar in de privéhuizen in Vlaanderen is pzc over het algemeen gewoon standaard! 1 van de redenen ook dat steeds meer mannen uit Nederland naar Vlaamse privéhuizen gaan

Ik denk dat deze dame beter op haar plek is in een privéhuis in Nederland, in de Nederlandse privéhuizen maken de meeste dames een drama over pzc en als 1 dame het dan wel doet gelijk 50 euro of meer extra! Maar in de privéhuizen in Vlaanderen is pzc over het algemeen gewoon standaard! 1 van de redenen ook dat steeds meer mannen uit Nederland naar Vlaamse privéhuizen gaan
Dan zijn er wel meer dames die naar Nederland mogen verkassen 😅

Terug
Bovenaan Onderaan