Privat 51, Emlichheim Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hobbybob

Stamgast
252
08/09/21
209
20
Vanmiddag was ik in de buurt van Emlichheim en aangezien ik Privat51 nog nooit bezocht had maar eens een kijkje gaan nemen.
Even snel op de website gespiekt en er leken 2 mooie dames aanwezig te zijn dus de stoute schoenen aangetrokken.
Aangekomen bij het huis de auto op de ruime en discrete parkeerplaats gezet en aangebeld.
Een ietwat mollige dame van middelbare leeftijd deed open en gaf aan dat ze de andere dame ook ging halen. Intussen viel de zeer sterke etensgeur uit de keuken wel op.
tot mijn teleurstelling was de andere dame wel wat slanker maar minstens zo oud. De dames leken in niets op de foto's die ik zag op de website. Vriendelijk bedankt voor de aangeboden diensten en onverrichter zaken weer weggereden. Mijn jas en haar roken nog de hele middag naar de kookkunsten van deze dames hoewel ik slechts een minuut of 2 binnen ben geweest. Voor mij een ervaring rijker en illusie armer. Dit huis ziet mij denk ik niet meer terug. Misschien dat er wandelaars zijn die wat meer ervaringen kunnen geven over de dames alhier? ik kan daar namelijk geen oordeel over vellen.

Ik ben hier een paar weken geleden geweest. Beide dames toen waren zeker 40+ jaar oud. Een Poolse en Zuid Amerikaanse. Ik heb 125 voor een uur met de Poolse betaald omdat die andere dame echt niet aantrekkelijk was.

Een van de dames die nu op de website staat (Christina) zit er al zeker 13 jaar, terwijl haar leeftijd volgens de website 24 is. Misschien dat ik donderdag of vrijdag even heen ga, moet toch die kant op

Heb de website ook al een paar keer bekeken maar durfde het nog niet aan. Ben benieuwd naar je ervaring als je er langs gaat.
Toen je er was geweest was de service van de dame wel oke?
Weet je toevallig ook iets welke tarieven ze aanhouden daar?

Terug
Bovenaan Onderaan