Privéhuis waar meerdere hoogtepunten mogelijk zijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zwarte Panter

Vaste klant
Forumpionier
198
15/07/21
196
3
Ik zou graag eens naar een privéhuis willen, maar één ding houdt mij tegen; ik lees vaak (bijvoorbeeld in reviews, maar ook op websites van privéhuizen) dat er maar één hoogtepunt per bezoek mogelijk is, zelfs als je betaalt voor een uur... Aangezien ik bij DVP's meestal erg snel klaarkom de eerste keer gaat dat hem niet worden voor mij. Daarom wilde ik vragen of er ook privéhuizen zijn waar dit wél mogelijk is. Als het alleen vanaf drie kwartier of een uur is is dat geen probleem. En het liefst in Noord-Holland, of anders de aangrenzende provincies (Flevoland, Utrecht, Zuid-Holland).
 
Je komt voor bijvoorbeeld een uur. En een uur is nog steeds een uur. Vooraf met de dame bespreken wat de wensen zijn. Wat zou het probleem moeten zijn?

Het probleem is dat ik al een paar keer ben tegengekomen dat 1 hoogtepunt per uur blijkbaar de regel is bij sommige privéhuizen...

La Cloche Utrecht of House of Dreams te Amersfoort.

Ik moet in oktober in Amersfoort wezen, hopelijk kan ik een tussenstop maken bij HoD!

Al eens een erotische massage geprobeerd? Dan worden de intieme aanrakingen langzaam opgebouwd en kun je hopelijk je hoogtepunt langer uitstellen.

Eerlijk gezegd trekt mij dat niet zo...
 
Het probleem is dat ik al een paar keer ben tegengekomen dat 1 hoogtepunt per uur blijkbaar de regel is bij sommige privéhuizen...

Als in : "ik heb ervaren dat" of "ik las op hun website" ?

Ik heb in nog nooit ervaren in een privehuis (diversen, Randstad vnl) dat de date stopte na het hoogtepunt terwijl de tijd nog niet voorbij was, iig.
Volgens mij ook niet in recensies gelezen dat iemand op basis van max 1 hoogtepunt beperkte date kreeg , bij tijd-geboekte dates. Vluggertje is natuurlijk anders . Dat is wel 'tot het HP of tot 20 minuten, wat er het eerste is'.

Ik heb een enkele wel wel eens op een website iets zien staan over (max) 2 hoogtepunten . Ik kom zelf niet snel klaar , dus voor mij blijft het vanzelf wel bij 1 hoogtepunt per date.

Persoonlijk denk ik dat als jij veel vaker _kan_ klaarkomen dat voor een huis en dame helemaal prima is .
Maar wel : zolang je binnen tijd blijft, en _jij_ het werk doet .

Ik kan me wel indenken dat zo'n grens er staat om de dames te beschermen tegen onderste-uit-de-kan kruideniers . half uurtje nemen, klaarkomen na 15 minuten , en dan gaan liggen en EISEN dat de dame er hun tweede HP uit perst, die zich suf mag zuigen/wippen/tennisarm trekken , en natuurlijk over de tijd gaan want op minuut 32 is ie er BIJNA , en dan ook nog uitpuffen en wassen.

Kijk eens naar recensies over dames/huizen die je nu overslaat vanwege een 'max 1/2 HP' regeltje op de website, of de invulling daarvan terugkomt in recensies.
 
Terug
Bovenaan Onderaan