WHEM Priscyla - Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De nieuwe tekst begint met: 'JUST arrived, never tired, ready for fun..' Dat wijkt toch af van de door James geciteerde tekst, is 't niet? Je kunt aan de advertentietekst idd niet zien of sprake is van inclusief-prijzen, maar daar sloeg mijn opmerking ook niet op. Overigens is in de URL de plaatsnaam Rotterdam nog steeds zichtbaar.

De nieuwe tekst begint met: 'JUST arrived, never tired, ready for fun..' Dat wijkt toch af van de door James geciteerde tekst, is 't niet? Je kunt aan de advertentietekst idd niet zien of sprake is van inclusief-prijzen, maar daar sloeg mijn opmerking ook niet op. Overigens is in de URL de plaatsnaam Rotterdam nog steeds zichtbaar.
Ja, tekst is aangepast.
Maar wij zijn het dus eens dat dit geen conclusie toelaat over aard en qualiteit van haar dienstverlening.

Ter verduidelijking de informatie over haar tarief kwam vanuit een Whatsapp gesprek met de dame (of haar planner) €100 voor 30 minuten inclusief anaal. Aangezien ik haar nog niet eerder had gezien en hier geen ervaringen kon vinden het er niet op gewaagd. Zat in een hotel in Rotterdam centrum.

I think this is the same lady I had visited in Hotel Moxy, Hoofddorp. She will remain one of my favorites. I have ever since tried searching for her again and again but with no success. I so want her back. She allowed me to make her cum, took anal nicely and also French kissed like very intimately. She was from Spain, and I think she literally only came for a week to make some extra money. I have literally been looking for her every single month. She used to switch between Rotterdam and Hoofddorp.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan