Post orgasm torture

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rolstoelslaaf

Newbie
8
15/08/22
11
2
Hallo allen,

Ik ben sindskort weer op zoek naar een kinkygirl met ervaring met het geven van een Post orgasm torture (met de hand)

paar jaar geleden dit eens meegemaakt met een dame genaamd Demi van Salon261, heerlijke ervaring was dat.

laatste paar avonturen helaas minder succesvol daarom probeer ik het via deze weg om te kijken of er misschien toch aanraders zijn.

Regio maakt mij niet uit als dame maar vriendelijk en ervaring met bovenstaande heeft.
 
Als "rolstoelslaaf" letterlijk moet worden genomen: Stella werkt op de eerste verdieping, te bereiken via een wenteltrap, dus dat wordt lastig.

Je zou ook eens kunnen informeren bij Domination Palace in Valkenswaard. "Domination Palace is rolstoeltoegankelijk en heeft 2 ruime speelkamers op de begane grond", staat op hun site.
 
Ik volg, ben hier al 15 jaar naar op zoek.

Vooral de combo van straks vastgemaakt worden zodat je niet kan tegenwerken en een meesteres/kinkygirl die absoluut geen genade heeft op gebied van post orgasme torture.


Het lijkt een speld in een hooiberg helaas...
 
Ik volg, ben hier al 15 jaar naar op zoek.

Vooral de combo van straks vastgemaakt worden zodat je niet kan tegenwerken en een meesteres/kinkygirl die absoluut geen genade heeft op gebied van post orgasme torture.


Het lijkt een speld in een hooiberg helaas...
Hoe bedoel je? Gewoon naar Warsaw vliegen! (of je kan ook de Flixbus nemen natuurlijk)


 
Even uit nieuwsgierigheid. Wat is post orgasm torture? En wat is de kick hiervan?
Even googlen 👍

Het is vooral voor de masochisten onder ons. Het idee dat je partner door gaat terwijl je eigenlijk niet verder kan (of psychologisch gezien dat denkt) kan opwindend zijn.

En beeld je zelf maar in hoe het voelt 😉 Kan ook weer verschillen per persoon. Over het algemeen niet fijn, tot het weer fijn wordt haha
 
Inderdaad een goede suggestie, hier ben ik in 2018 of 2019 naartoe geweest.

Voor ontontsnapbare bondage en een echt gevangenisgevoel zit je hier perfect.

Voor post orgasm torture was ze helaas niet heel sadistisch.

Was bij Daria zelf geweest toen
Bij mij ook niet... Maar dat was wellicht omdat ik meteen om 'merci' riep! Haha!
Maar wat een ervaring was dat met Daria!
 
Bij mij ook niet... Maar dat was wellicht omdat ik meteen om 'merci' riep! Haha!
Maar wat een ervaring was dat met Daria!


Ja ik had ook heel snel gesmeekt om genade, wat ze dan ook (na 30 seconden ofzo) had gegeven.

Natuurlijk als je naar iemand gaat voor post orgasme torture, wil je dat ze absoluut niet luisteren naar je smeekbedes (ik had dit ook op voorhand aangegeven dat ze hier zeker niet naar moest luisteren). Maar helaas werd er redelijk snel genade gegeven.

Dus de zoektocht gaat door naar een meesteres/kinkygirl die geen genade geeft en veel langer doorgaat.

Maar ik betwijfel of die te vinden zijn in België of Nederland helaas....
 
Ja ik had ook heel snel gesmeekt om genade, wat ze dan ook (na 30 seconden ofzo) had gegeven.

Natuurlijk als je naar iemand gaat voor post orgasme torture, wil je dat ze absoluut niet luisteren naar je smeekbedes (ik had dit ook op voorhand aangegeven dat ze hier zeker niet naar moest luisteren). Maar helaas werd er redelijk snel genade gegeven.

Dus de zoektocht gaat door naar een meesteres/kinkygirl die geen genade geeft en veel langer doorgaat.

Maar ik betwijfel of die te vinden zijn in België of Nederland helaas....
Tsja... 'merci' is dan ook het stopwoord!
Anders moet je gewoon smeken... 'Oh! Please! Stop! Stop!''... dan gaat het natuurlijk wél verder!
 
Tsja... 'merci' is dan ook het stopwoord!
Anders moet je gewoon smeken... 'Oh! Please! Stop! Stop!''... dan gaat het natuurlijk wél verder!


Ik had gevraagd voor post orgasme torture zonder stopwoord.

Enkel voor een medisch noodgeval, anders geen mogelijkheid om ze te doen stoppen.

Maar blijkbaar is dit niet heel vaak voorkomend, want iedereen heeft toch medelijden helaas :(
 
Het verbaast me dat het zo lastig te vinden is. Het moet toch wel af te spreken zijn met bijna elke dame om dit te doen?

Of, ik mis een belangrijk stukje informatie. 🤔

Ja het lijkt inderdaad een vrij simpele opgave, maar helaas.

Nu, misschien ligt het ook aan mij. Ik kan dit alleen verdragen als ik strak ben vastgemaakt zodat ik praktisch niet meer kan bewegen of weg draaien ofzo.

Misschien zijn er wel dames die het post orgasm torture zouden kunnen doen, maar die dan weer minder bedreven zijn in het vastmaken zodat (veel) bewegen (/wegdraaien) onmogelijk is.

Ik blijf hopen natuurlijk, maar na tientallen ervaringen waarbij je telkens geen genade wordt beloofd en waar dan genade wordt gegeven na enkele seconden, word je op de duur helaas hopeloos :/
 
Ik kan dit alleen verdragen als ik strak ben vastgemaakt zodat ik praktisch niet meer kan bewegen of weg draaien ofzo.
Ja, dit deel zal denk ik het meest lastig zijn. Het is ongelofelijk lastig om iemand veilig vast te maken en als bewegen niet gewenst is, dan heb je ook al snel een object nodig wat niet snel stuk gaat en stevig genoeg is. Dan is het al vrij snel een onmogelijke taak voor veel dames.
 
Ja, dit deel zal denk ik het meest lastig zijn. Het is ongelofelijk lastig om iemand veilig vast te maken en als bewegen niet gewenst is, dan heb je ook al snel een object nodig wat niet snel stuk gaat en stevig genoeg is. Dan is het al vrij snel een onmogelijke taak voor veel dames.
Nee hoor, is niet zo lastig. Hier is in de verpleging veel ervaring mee. Je zou naar Segufix kunnen kijken, i.c.m. met een bed kom je daar niet zo maar uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan