Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou Jan, dan adviseer ik jou om woensdag te gaan. Is goedkoper en dan is het dinsdag minder druk.Ik heb beiden als niet zo verschillend ervaren. Ik ben niet deel van de in crowd dus ik zal wellicht allerlei details gemist hebben, maar ik vond de dames van de gb en op de reguliere avonden niet heel anders qua type en totaalbeleving.
Sorry, ik vergis me! Ik had het over club in Susteren. Bij Pleasure2gether ben ik een aantal keren geweest met wisselend succes.Volgens mij halen jullie twee dingen door elkaar. Woensdag is wekelijks milfdag. Dit kan wisselend zijn, wat ik begrijp is het de laatste tijd prima.
Elke eerste dinsdag van de maand is gangbang van 12.00 u tot 17.00 uur. Hierbij zijn sowieso 4 dames die de moeite waard zijn. En nog vaker gasten/stellen.
Ben wel benieuwd naar recente ervaringen met de gangbang avond in Sittard. Mijn ervaringen van meer dan een jaar geleden waren niet super. De "vaste" bezetting vond ik niet erg opwindend en de toevallige bezoekers waren schaars.Nou Jan, dan adviseer ik jou om woensdag te gaan. Is goedkoper en dan is het dinsdag minder druk.
Sorry, ik vergis me! Ik had het over club in Susteren. Bij Pleasure2gether ben ik een aantal keren geweest met wisselend succes.