Dames met plakplaatjes/tatoeages.
Wat vinden we er van?
Wat vinden we er van?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHier hetzelfde. In het algemeen maken tattoo's een dame voor mij lelijker en minder aanttrekelijk. Mannen ook trouwens maar da's minder van belang . En zeker als het knullige, slecht gezette of stompzinnige tattoo's zijn. Heb er zelf dan ook geen en dat zal zo blijven, vind het maar een droevig modeverschijnsel. Vind het ook altijd raar dat mensen zich blijkbaar zo graag willen onderscheiden en dat dan doen met tattoo's die de halve wereld ook al heeft. Als je het al doet, kies dan iets uit dat echt onderscheidend is zou ik zeggen.Ik kan mij in geen van de opties boven vinden.
In algemeen ben ik er geen voorstander van en hoe groter de tatoeage hoe lelijker en voor mij vervolgens ook afstotender.
Soms kan ik een kleine tatoeage op de juiste plek en met een goed uitgevoerd, origineel motief wel waarderen. Maar een dusdanig smaakvol inzet van tatoo's zie ik helaas maar zelden.
In het algemeen vind ik het een overvloedig modeverschijnsel.
Ik vind het helemaal niet smaakvol, en wat is dat trouwens voor vieze smurrie?Of plakplaatjes mooi staan op een DVP hangt af van de omstandigheden van het geval.
In het geval van Dena is het iig erg smaakvol.
Bekijk bijlage 36449