nzc_addict
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Bare seks
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Hoog tijd dat ik hier mijn ervaring/review neerpen. Ik heb Piya in november 2022 bezocht in Rotterdam. Ik had afgesproken voor een date en verder niet gehad over wat ik wilde behalve een 'good time' voor 150 euro. Ik was super geil en toen ik eenmaal bij haar binnen stapte wist ik dat ik heerlijke wilde neuken. Ze is precies zoals op de foto's (toen had ze nog geen borsten) en heeft een super verzorgde zachte huid. Het voelde alsof ze m'n vriendinnetje was en ze keek goedkeurend toe hoe ik me uitkleedde. Heerlijk tongzoenen en verliefde blikken. Omdat ik zo geil was liet er geen gras over groeten en ging ik, na haar even gerimd te hebben, met mijn jongeheer bij haar kontje naar binnen (in missionaris). Ze was heerlijk strak en we genoten beiden van de sex! Over een condoom werd niet gerept. Wellicht niet zo verstandig, maar we waren niet te houden . Na heerlijk in haar gekomen te zijn hebben we nog even lekker geknuffeld en kreeg ik de gelegenheid om me te wassen. Daarna ben ik met een brede glimlach en een beetje een verliefd gevoel vertrokken.
Ik was er niet van op de hoogte in welke mate ze bare neukt met klanten, maar ik vermoed zeker met enige regelmaat. Zeker als ze je een beetje leuk vind .
Ik was er niet van op de hoogte in welke mate ze bare neukt met klanten, maar ik vermoed zeker met enige regelmaat. Zeker als ze je een beetje leuk vind .
Thai sweet girl
MY PICS IS my pics and I AM NOT FAKE And I am have some tattoos on my body And I look like the same my pics here on my profileuse to live in Finland.hope to meet and...
www.kinky.nl
Laatst bewerkt door een moderator: