Recensie Pixie Pink, Nikita's Secrets, Meppel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Buffel

Newbie
22
04/12/22
7
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
afgelopen donderdag een date gehad met Pixie Pink

Bij binnen komst prettig ontvangen.
Gelijk even douche daarna colaatje aan de bar en even gekletst.

Vervolgens aan de bar beetje tongen en zakte ze gelijk door haar knietjes om mij heerlijk diep te nemen.

Wat kan ze dit goed.
Daarna verplaatst naar het bed waar ze nog even door ging met diep pijpen en ondertussen mij plagend aan kijken.

Condoompje er om en heb haar in een paar standjes flink genomen.
Ik gaf aan dat ik bijna klaar kwam hield ze het condoom eraf en mocht ik in haar mondje klaar komen.

Zo zei ze nog even alles schoon likken. Ze merkte al snel dan mijn jonge heer niet slap werd maar behoorlijk stijf bleef.
Ze fluisterde of er misschien nog een 2 ronde in zat en ging door met diep pijpen.
Dit hield ze ongeveer 15 minuten vol op vervolgens een condoom te pakken en er op ging zitten. Kon merken dat ze hier behoorlijk van genoot. Ze ging wat naar achteren leunen om zelf met haar hand over haar clit te gaan. Dit hield ze even vol om vervolgens klaar te komen.
Ik draaide haar om en heb haar daarna heerlijk geproefd. Hierdoor kwam ze nog een x klaar.
Ze duwde bij om haalde de condoom er af en begon me weer diep te pijpen. Nu behoorlijk stevig met veel spuug. Dit hield ik niet lang vol en kwam voor de 2e x.

Er was nog wat tijd over en vroeg ze of er een 3x in zat. Hier heb ik vriendelijke voor bedankt.

Heb me aan gekleed nog wat gedronken aan de bar een een sigaartje. Gezellig gekletst wat we de volgende x gingen doen. Ze wilde dan proberen of er toch een 3e x in zat.

Ben na precies 1,5 uur met een lach op me gezicht de deur uit gegaan.

Wat is dit een lieve spontane meid. Hier moeten we zuinig op zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan