Recensie Pieter Vanderdoncktdoorgang 11 R, Gent 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dasdarin

Stamgast
299
17/12/23
723
5
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Enkele maanden geleden liep ik 's namiddags veel te opgewonden door de raambuurt in Gent. Ik heb toen de fout gemaakt om puur op uiterlijk een keuze te maken. Achteraf gezien had ik al bij de deur moeten weten dat dit hem niet ging worden. Maar ja... Je denkt niet altijd helemaal helder op zo'n momenten. En ik had ook nog weinig ervaring met 'de ramen'.

De rode vlaggen waren er nochtans meteen. Ze sprak geen woord, communiceerde het tarief met handgebaren en liep wat ongeïnteresseerd mee naar binnen. Waarna ze teken deed om mij uit te kleden. Ze deed dan een condoom om en begon dan als een bezettene af te trekken met condoom... Op de vraag of ze haar bh wou uitdoen, schudde ze haar hoofd en zei ze 'no' (zo goed als haar enige verbale communicatie van het hele gebeuren). Enfin, bandwerk van het meest stereotiepe soort dus.

Heb daarna gelukkig nog een geweldig toffe tijd gehad met een andere dame. Maar deze is dus echt te mijden.
 
Enkele maanden geleden liep ik 's namiddags veel te opgewonden door de raambuurt in Gent. Ik heb toen de fout gemaakt om puur op uiterlijk een keuze te maken. Achteraf gezien had ik al bij de deur moeten weten dat dit hem niet ging worden. Maar ja... Je denkt niet altijd helemaal helder op zo'n momenten. En ik had ook nog weinig ervaring met 'de ramen'.

De rode vlaggen waren er nochtans meteen. Ze sprak geen woord, communiceerde het tarief met handgebaren en liep wat ongeïnteresseerd mee naar binnen. Waarna ze teken deed om mij uit te kleden. Ze deed dan een condoom om en begon dan als een bezettene af te trekken met condoom... Op de vraag of ze haar bh wou uitdoen, schudde ze haar hoofd en zei ze 'no' (zo goed als haar enige verbale communicatie van het hele gebeuren). Enfin, bandwerk van het meest stereotiepe soort dus.

Heb daarna gelukkig nog een geweldig toffe tijd gehad met een andere dame. Maar deze is dus echt te mijden.
Gaat dit over Fanny, glazen straatje 11 R of toch een andere meid ?
 
Gaat dit over Fanny, glazen straatje 11 R of toch een andere meid ?
volgens mij toch nog iemand anders. Tenzij ze van plaats wisselt. Meisje van mijn recensie zat (althans ten tijde van mijn recensie) in het niet-overdekte gedeelte, rechts vlak naast de trapjes om naar het overdekte gedeelte te gaan (rechts van buiten het overdekte deel gezien). In google maps staat er 'paradiso' op het raam :p
 
volgens mij toch nog iemand anders. Tenzij ze van plaats wisselt. Meisje van mijn recensie zat (althans ten tijde van mijn recensie) in het niet-overdekte gedeelte, rechts vlak naast de trapjes om naar het overdekte gedeelte te gaan (rechts van buiten het overdekte deel gezien). In google maps staat er 'paradiso' op het raam :p
Dit is toch
volgens mij toch nog iemand anders. Tenzij ze van plaats wisselt. Meisje van mijn recensie zat (althans ten tijde van mijn recensie) in het niet-overdekte gedeelte, rechts vlak naast de trapjes om naar het overdekte gedeelte te gaan (rechts van buiten het overdekte deel gezien). In google maps staat er 'paradiso' op het raam :p
Ach maar op ene plattegrond Gent staat inderdaad 13 ; op een ander plan echter 11 R ....dus heel verwarrend
Bekijk bijlage 231695
op de plattegrond is het deze.
Ik veronderstel dat dit 13R is?
Ach zo. Mijn inziens was dit 11 R ( gezien L dan M dan toch R ...)
 
Dit is toch

Ach maar op ene plattegrond Gent staat inderdaad 13 ; op een ander plan echter 11 R ....dus heel verwarrend

Ach zo. Mijn inziens was dit 11 R ( gezien L dan M dan toch R ...)
hmm... dat zou inderdaad ook kunnen...
het is een verwarrende plek duidelijk 😅
Nee, dat is nummer 11
Ge moet voor het pand staan en begin je te tellen van links!
Dus op dit kaartje is het 11 rechts
bedankt voor de verduidelijking, ik heb het aangepast 😅
 
hmm... dat zou inderdaad ook kunnen...
het is een verwarrende plek duidelijk 😅

bedankt voor de verduidelijking, ik heb het aangepast 😅
Nee, dat is nummer 11
Ge moet voor het pand staan en begin je te tellen van links!
Dus op dit kaartje is het 11 rechts
Dus dan gaat het wel over Fanny ? In een vorige recensie staat nummer 10 bij Fanny wat wellicht ook niet correct is en 11 R moet zijn.
 
Ja idd mijn excuses, ben weer met teveel dingen tegelijk bezig hier 😅😅. Ja,, dat zal idd die fanny zijn geweest. Ook al gezien maar niet mijn ding. Als ik haar in doggy moest nemen ben ik benauwd dat ze gaat breken. Met vanessa mag ik goed doorpompen, nochtans is vanessa mager, naar ze kan tegen een stootje. Die fanny zie ik al dat ze gaat tegenstribbelen, dat voel je al gewoon als je haar passeert en haar manier van doen.
 
Dus dan gaat het wel over Fanny ? In een vorige recensie staat nummer 10 bij Fanny wat wellicht ook niet correct is en 11 R moet zijn.
mogelijk wel. Ik herken haar wel in wat er over Fanny geschreven wordt. Ik twijfelde alleen omwille van die 'nummer 10' maar als dat dus ook een foutje is... dan is de kans heel groot dat het dezelfde is inderdaad. Deze zat wel 'de trapjes af' in het niet-overdekte deel.
 
Dus conclusie : Fanny zit op 11R ( niet op 10 0f 13 )maar is absoluut te mijden ! Vanessa is inderdaad top maar afwisseling of eens een andere dame uitproberen , is ook wel eens leuk ...
Dus ze zal zitten op 11 M of 11 rechts maar zeker niet op nummer 10 of 13 want daar zitten toch zeker overdag totaal andere types!
 
Dus conclusie : Fanny zit op 11R ( niet op 10 0f 13 )maar is absoluut te mijden ! Vanessa is inderdaad top maar afwisseling of eens een andere dame uitproberen , is ook wel eens leuk ...
Ik wissel nog gauw eens af met Emma, jessy of bonita, en ze kunnen alvast niet jaloers zijn want totaal andere plaatsen. Voor mij zijn dat de 4 toppertjes momenteel in Gent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan