WHEM Pia Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb Pia een paar keer bezocht, eerste keer was prima...een hele mooie vrouw vond ik (misschien ook omdat ze op een ex van mij leek) met een prachtig figuur.
Inzet was toen prima en deed ook haar best. Tweede bezoek was voor een half uur en alles kwam een beetje gehaast over en dacht ik kom er niet meer.
Laatste bezoek (kleine week geleden) hoopte ik wat meer vuurwerk maar helaas...Ze ziet bezoekjes als routine klus en alles gaat op een automatische piloot, denk dat dit ook komt omdat ze al een hele tijd meedraait.
Hygiëne is prima in orde en ondanks leeftijd is het ook nog allemaal tiptop maar een GFE kan je vergeten, daar komt ze een beetje koel over. Zoenen doet ze niet laat staan t.z. en dat lijkt me wel een must bij een gfe anders moet je niet adverteren dat je gfe biedt ( zoenen en tz staan ook niet in haar advertentie).
Of ik ooit op herhaling ga? Geen idee ze is een van de weinigen in deze buurt die een normaal tarief hanteert.

Als je je geld weg wilt gooien dan moet je Pia bezoeken. Zij is een Slowaakse dame, die over de telefoon heel lief doet. Eenmaal aangekomen dan is het een zware teleurstelling. Ik ken wat Tsjechoslowaaks (paar woordjes) maar ze doet alsof ze mij niet verstaat en praatte alleen maar Engels. Er zit totaal geen pit in, zij bepaalt wat er gebeurt in bed, kortom een verloren half uurtje, of niet eens een half uurtje. Deze dame behoort tot zeer slecht tot slecht.

@groentje1970 , ik ben bij Pia zeker 1,5 jaar geleden geweest. Lijkt mij niet echt nuttig om van 1,5 jaar geleden een recensie nu te schrijven. Ik hoop dat gasten mijn bericht lezen en uitkijken voor Pia, want het is echt weggegooid geld.

Hm ja heb haar in Soesterberg bezocht. Wel echt een mooie dame. Iets voller dan ik had verwacht maar toch. Vond de seks wel tegenvallen, maar misschien had ik toen mijn dag niet. Vond haar wel wat afstandelijk

Ze is volgens mij net de afgelopen dagen verplaatst naar Rotterdam. Ze zit ook wel vaak in Amstelveen.

Zie ook onderstaande link. Lijkt toch wat wisselend de ervaring en toch vaak niet al te positief helaas. Wel jammer wat ze ziet er leuk uit……..

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan