- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.nakhon.nl/
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag weer eens bij Nakhon aangeklopt.
Na gebeld te hebben was de dame in kwestie bezet een misverstand zeiden ze en of ik met een ander meisje wilde.
Gekozen voor een dame die ik niet kende en wat een plaatje was het.
Knap, atletisch, paar tattoos en een gekocht vooraanzicht.
Eerst douchen toen op bed ze smeerde mij en zichzelf wat in met olie en begon te glijden al snel met de kleine jongen aan de slag even wat trekken toen rubbertje erom en erop mijn god dat deed ze goed en kwam bijna, toen haar nog gebeft waarbij ik het idee had dat ze ging komen maar steeds wat terug trok zij heeft het toen wat pussy slidend afgemaakt wat ook niet tegenviel.
De hele tijd overal aan kunnen zitten en haar knappe gezicht en heerlijke figuur kunnen bewonderen.
Ik kom wel terug bij deze lekkere thaise dame
Na gebeld te hebben was de dame in kwestie bezet een misverstand zeiden ze en of ik met een ander meisje wilde.
Gekozen voor een dame die ik niet kende en wat een plaatje was het.
Knap, atletisch, paar tattoos en een gekocht vooraanzicht.
Eerst douchen toen op bed ze smeerde mij en zichzelf wat in met olie en begon te glijden al snel met de kleine jongen aan de slag even wat trekken toen rubbertje erom en erop mijn god dat deed ze goed en kwam bijna, toen haar nog gebeft waarbij ik het idee had dat ze ging komen maar steeds wat terug trok zij heeft het toen wat pussy slidend afgemaakt wat ook niet tegenviel.
De hele tijd overal aan kunnen zitten en haar knappe gezicht en heerlijke figuur kunnen bewonderen.
Ik kom wel terug bij deze lekkere thaise dame