Peaches Rheinbach

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
PRIMEUR

Mentholbear is niet zo van het haantje de voorste, maar ik dacht dat als de club binnen niet zoveel is, heb ik met het warme weer tenminste de tuin nog.
En zo besloot ik de 2e van de 9e richting Keulen af te reizen, om onbedoeld waarschijnlijk een ijsberen primeur te maken.
3,5 uur later op m'n bestemming aangekomen. Fijn dat je om de hoek nog even voordelig kunt tanken.
Iets na het middaguur binnen gelaten. De theke vertelde dat ze 4 dames vandaag zouden moeten hebben, maar dat 2 zijn gaan kleding shoppen in NL, laat me raden: Outlet Roermond? 1 zou misschien later beginnen. En 1 dame zou beschikbaar zijn.
Voor 4 tientjes kreeg ik een hagel nieuwe badjas met idem handdoek. Beide voorzien van club logo in het goud.
Ook kreeg ik een polsbandje met chip mee. Ik dacht eerst voor de locker, maar bleek alleen voor eventuele betaalde drankjes. De locker ruimte is niet heel groot, maar door 3 lagen wat kleinere lockers (formaatje By Night), kunnen toch 72 klanten hun spulletjes opbergen. Heel netjes dat er ook een spiegel, föhn, gel en deo aanwezig zijn.
Naast de locker ruimte staat een sigaretten automaat. Geen pin automaat gezien, dus beter kom je met een gevulde zak ;)

In de opfris ruimte bevinden zich 2 hele hoge urinoirs voor deze kabouter. Omhoog pissen kan ik (nog) wel, maar niet op het einde...
Verder nog 2 ruime toiletten. Geen formaat invalide toiletten waar je met een rolstoel helemaal in past, maar een 'walrus' kan er comfortabel 360° draaien zonder tegen de wanden te kletsen met z'n dikke kont. Helaas geen haakjes binnen om je badjas aan op te kunnen hangen. Wastafel is voorziet met mondwater, maar jammer dat er geen cupjes staan. Ook zou een spiegel er wel handig zijn. Kleine puntjes die ik bij vertrek nog heb doorgegeven aan de receptie bij vertrek.
Verder 4 douches met... Jawel: hoera, normale kranen, zodat je niet elke paar secondes op een knop hoeft te rammen :)
De ruimte bij elkaar is weer niet heel groot, dus ik vermoed dat met drukte het wel wat passen en meten is als de 1 zich afdroogt zonder nat te worden van een ander die nog aan het douchen is, en zonder tegen de mannen die bij het urinoir staan te botsen, of die net bij de wasbak staat.

De bar is een antraciete ruimte met beige en gouden tinten. Heeft 3 ruime zithoeken, elk met banken waar je bijna een elftal op kwijt kunt. 6 man zitten er comfortabel, 8 kan krapjes. Daarnaast nog 2 tweepersoons bankjes en een wandbank. Naast de DJ booth staan 2 speelautomaten om je geluk aan te beproeven. Voor de DJ een danspaal ter herinnering in wat voor establishment je zit ;)
Aan de bar kun je fris bestellen, welke uit flessen komt, en net als de koffie uit een automaat en 2 soorten bier van de tap inbegrepen zijn bij de entree. Een drankenkaart is aanwezig met o.a. Salitos voor 4,50, witte wijn voor 6 euro, rode wijn a 8 euro per glas, en diverse andere alcoholische dranken.

Langs de kleedruimte richting de bar bevinden zich 8 kamers waar je je met een dame kunt terugtrekken. Ik vind ze ruim van opzet en met een ruim bed.
In een hoek van de bar is een VIP kamer beschikbaar met jacuzzi. Daar schijn je €30 extra voor te moeten betalen.

Loop je de bar uit dan kom je in een restaurant serre uit. Opvallend was dat een linker hoekje niet afgesloten lijkt te kunnen worden. Ben benieuwd hoe dat in de winter zal zijn...
Een lange wand met 3 buffet bakken, een soeppan, een onafgedekte koelbuffet en een afsluitbare koelkast. Koelbuffet voelde met dit hete weer niet heel koel aan. Koelkast was daarentegen goed koud.
Er staan 7 tafels en 14 stoelen.
In de middag stond er gelijk al warm eten gereed. 2 warmhoud bakken waren gevuld rijst, aardappel puree, wordt in curry en kip in champignon saus met heerlijke zwammen. Ben dol op champignons enzo. Als vreetbeer besluit vegetariër te worden, dan zijn champignons en zwammen z'n vleesvervangers
In de avond blijkt precies hetzelfde op het menu te staan. Beetje variatie zou leuk zijn geweest. En de 3e warmhoudbak bleef leeg.
Wat me opviel was dat de salade die onafgedekt op het koelbuffet lagen in kommetjes op een gegeven ogenblik waren verwijderd. Ik weet niet of dat vanwege een vlieg was, of dat plaatsing op die manier de salade niet koel hield. Beter gebruiken ze gastronomie bakken die zoveel mogelijk contact maken met de koude elementen. En ook afgedekt met een deksel.
De koelkast was gevuld met een soort in repen gesneden appelflap. En leuk opgemaakt met een sinasappelschijfje en wat aardbei jam of saus. Smaakte lekker als toetje. En later kwam er een bord met schijfjes watermeloen. Heerlijk met dit warme weer en na een saunarondje.

Op een verhoogd betegelde gedeelte in de tuin staat een kleine BBQ. Had gehoopt dat die aan zou gaan met het mooie weer. Helaas sloeg in de avond het weer om en was de gelegenheid er niet voor. Vraag me af of ie uberhaupt wel aan gaat op zo een rustige dag.
Verder staan er 8 ligbedjes en 6 bijzettafeltjes met elk 2 rieten stoelen om buiten te kunnen chillen. In de hoek van de tuin staat een sauna waar 2 man kunnen liggen of 4 a 6 man kunnen zitten. In de ochtend kwam ie goed op temperatuur met 90°C, maar later op de dag bleef ie, ondanks trekken aan de bel bij personeel, helaas op 50°C steken.
Ernaast bevindt zich een 6 persoons jacuzzi. Verwarmd en wel! Stiekem hoopte ik dat met dit warme weer ik em als dompelbad te kunnen gebruiken, als ie onverwachts was, maar verwarmd is lekker in de avond. Licht briesje en heerlijk in warm water liggen vind ik uiterst ontspannend. Fijn was ook dat ie ruim getiteld is met 20 minuten. Chloor geur was me wat aan de sterke kant.
En oppassen, want het trapje omhoog is zonder relling. Dus niet met een dronken kop proberen erin of erujt proberen te klauteren!
Verder staat net als in de bar het deephouse achtige muziek overdag in de tuin op een zeer aangenaam zacht niveau. Echt achtergrond muziek zoals ik het prettig vind. Het is er, zonder te aanwezig te zijn. Later in de avond zette een DVP het volume ietjes hoger, zonder te hard te zijn.

De 2 shoppende dames waren niet komen opdagen. Overdag was alleen Veronica aanwezig. Zwartharige Bulgaarse van circa 1,55 a 1,60 met een normaal tot volslank postuur.
Later op de dag kwam blonde Roemeense Chloë (op kamerlijst staat Kloe) van circa 1.60 a 1.65 met een slank tot normaal postuur. Ze kwam even een voorstelrondje bij iedereen maken en vroeg op het eind aan me of ik naar de kamer wilde. Ik zei nog even te willen uitbuiken, maar later wel wilde. Zag haar daarna met een andere gast na 15 minuten alweer van de kamer terugkomen. Dat beloofde weinige goeds. Maar tja, er was verder ook weinig te kiezen. Erna had ze nog 2 kamertjes gemaakt die iets langer leken te duren. Maar toen ik wilde had mevrouw hoofdpijn ofzo en wilde ze niet meer.
Ik overwoog Veronica nog even als noodoplossing, omdat het niet mijn gewoonte is om een club te verlaten, zonder te kameren. Maar ik ervaarde toen heel sterk het gevoel van als het niet met de dame kan die ik wilde, dan hoefde het niet meer. Ik probeerde het later nog eens (aangezien ze wel aanwezig bleef in de club), maar toen ze zei dat het niet uitkwam, besloot ik voor de 2e keer in m'n ijsberen carrière een tent ongekamerd te verlaten. De 1e keer was in By Night, omdat ik vernam dat er elders een dame was opgedoken en ik gauw daar naartoe wilde gaan. En ik weet niet of er nu 2 schapen over de dam zijn, gecombineerd met voor het eerst dit gevoel, of er meer gaan volgen... In het verleden vond het not done om niet te hebben gehamerd. Meestal vond ik wel een alternatief, maar met zo weinige keuze, en dat rare gevoel had ik er geen trek in. Misschien ben ik nu met deze 2e keer over m'n schroom heen. Wie weet...

Enfin, ik heb hierdoor ook geen gesprek gehad met een dame over diensten en prijzen. Dus daar kan ik helaas niks over zeggen bij deze club. En ik had nog zo het goede voornemen om eindelijk weer eens een paspoortje te maken, omdat ik meestal met mij bekende dames ga waar er meestal paspoortje van is. Maar het mocht niet zo zijn.

Beetje met gemengde gevoelens verliet ik de club. Enerzijds negatief door het omgekamerde vertrek, anderzijds positief doordat de club wel potentie heeft om tot iets leuks uit te groeien.
Zelf zal ik niet zo snel terugkeren. Dat komt niet door de beperkte line up, maar doordat de club binnen geen rustig dutplekje heeft. In de zomer zou je met mooi weer nog in de tuin kunnen liggen. Maar de meteorologische herfst is al begonnen en mooi weer dagen zullen schaarser worden, waardoor ik liever andere clubs ga bezoeken.
Overigens, volgens de theke zouden er vanaf volgende week meer dames komen, omdat de vakantieperiode afgelopen zou zijn. Hoop dat haar voorspelling gaat uitkomen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan