Paysafe kaarten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie

Meubelstuk
Forumpionier
1.213
06/07/21
2.096
13
Ik wil een bezoek doen bij een dame, maar deze wil betaald worden in paysafe kaarten. Ah ik hoor jullie al denken hier gaat er weer eentje het schip in, nou nee.
Deze wil dat ik ze meebrengt, en dan in plaats van contant geld de kaarten hebben, ze zullen er wel een reden voor hebben denk ik.

Maar nu komt het, hoe werkt dat voor mij dan, aankoop, code, verzilveren, geldigheid termijn.

Afijn wie kan me dat uitleggen?

Ik weet bijna zeker dat dit oplichting is, waarschijnlijk willen ze de code als je voor de deur staat en daarna hoor je niks meer van ze en als je de code niet geeft zit jij met die paysafe kaarten, heel verdacht dat ze liever paysafe kaarten hebben dan contant geld

Ik wil een bezoek doen bij een dame, maar deze wil betaald worden in paysafe kaarten. Ah ik hoor jullie al denken hier gaat er weer eentje het schip in, nou nee.
Deze wil dat ik ze meebrengt, en dan in plaats van contant geld de kaarten hebben, ze zullen er wel een reden voor hebben denk ik.

Maar nu komt het, hoe werkt dat voor mij dan, aankoop, code, verzilveren, geldigheid termijn.

Afijn wie kan me dat uitleggen?
Je kan ze bij de primera of jumbo kopen ik denk dat de dame een paysafecard wil om gelijk de code door te sturen naar familie geen gedoe met hier afstorten en geen risico op vals geld

Het is een bekende dame van mij.
Ik ben er al meerdere keren geweest, dus oplichting voor de deur geloof ik niet in.
Na mijn laatste bezoek een tijdje geleden zij de dame dat ze de volgende keer liever paysafe kaarten wilde ipv contant geld. Ik dacht het zal wel niet zo'n vaart lopen, maar na een telefoontje voor een volgende bezoek gaf ze het toch duidelijk maar zeer dringend aan.
Vandaar de vraag, ik zit er ook niet op te wachten, maar je moet iets doen om de sfeer prettig te houden.

Ik denk wat @Lekker tongetje zegt. Met die code is dat geld in diverse landen in te wisselen.
Het klinkt legitiem. (Zolang je niet eerst al een foto van die kaart hoeft te laten zien).
Makkelijker dan contant geld over straat of over de grens meenemen

Je kan ze bij de primera of jumbo kopen ik denk dat de dame een paysafecard wil om gelijk de code door te sturen naar familie geen gedoe met hier afstorten en geen risico op vals geld
Dus ik koop voor 20 euro een kaart en daar staat een code op..
Deze zit vermoedelijk onder een kras vakje op de kaart.
Ik overhandig de kaart met nog een heel krasvlak aan de dame, deze krast hem open en heeft een code twv 20 euro.
Deze code stuurt ze met de app naar familie in Verweggistan, en die kunnen dan met die code weer betalen, (en nu ben ik het kwijt) of de waarde verzilveren in contant geld.
Wat is het verdienmodel van paysafe dan?

Paysafe is net als andere banken, credit cards ed. Vermoedelijk staan de winkeliers een
Percentage af. Als ik me niet vergis is dat percentage iets van 3% bij visa/MasterCard.

@Bassie grootste voordeel ze hoeven het hier niet af te storten word tegenwoordig een groot probleem boven de 3000 al bewijs van herkomst en briefjes van 200 en 500 kost 5 euro per stuk om ze in te leveren bij de bank

Kan je bv 50 euro dan niet sowieso in een ander EUro land inwisselen?
Weet ik niet, dit werd mij verteld toen er problemen waren met betalen van de supportersbijdrage van hier, toen het over VPN ging. Details van hoe het allemaal werkt bij Paysafe zijn me verder niet bekend.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan