StellaArtois
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/paulina-3122/
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ik vond het raar dat hier nog geen recensie van was (dat denk ik toch), want ik vind het toch een hele aantrekkelijke advertentie van haar. Ik heb dus maar een afspraak met haar gemaakt voor een uur. Ze ontvangt in Lanaken op een locatie waar ook nog andere dames werken. Het is een prachtige dame met echt een super lekker, volledig natuurlijk, lichaam. Ze was vrij sociaal, ik heb wel de hele tijd spaans gesproken met haar, ik weet niet hoe goed/slecht haar engels is. Ze zei me dat ik 5 minuutjes eerder moest vertrekken want een uur later had ze nog een klant. Geen probleem, ik ben dus ook wel 55min binnen geweest. Ze begon me snel te pijpen, best goed maar wel enkel met condoom. Heb gevraagd of ik haar ook wat oraal kon plezieren, haar kontje likken mocht al niet en haar kutje had ze eigelijk ook liever niet maar dat heeft ze mij dan toch even laten doen. Daarna redelijk snel beginnen neuken, in verschillende standjes, en dat was toch wel heerlijk. Ze vond het wel niet zo fijn als ik wat met haar borsten en tepels zat te spelen. Aangezien ik een uur had geboekt en na het klaarkomen er nog redelijk wat tijd over was heeft ze me een (redelijk goede) massage gegeven en hebben we nog wat liggen praten. Daarna nog even kort liggen neuken om daarna af te sluiten.
Al bij al een fijne, sociale, prachtige dame, alleen is het jammer dat de mogelijkheden vrij beperkt zijn. Voor pijpen en neuken is het wel een aanrader, maar als je wat wilt beffen, rimmen, met haar borsten spelen, zoenen ... zijn er toch betere dames die meer toelaten.
Al bij al een fijne, sociale, prachtige dame, alleen is het jammer dat de mogelijkheden vrij beperkt zijn. Voor pijpen en neuken is het wel een aanrader, maar als je wat wilt beffen, rimmen, met haar borsten spelen, zoenen ... zijn er toch betere dames die meer toelaten.