- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/6338651-paula
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Er stonden goede recenties op hookers dacht ik. Haar foto's bleven mij aantrekken dus toen ik in de buurt van Nieuwegein was contact gezocht en kon ik vrij snel langskomen.
De foto's van Paula zijn echt en recent. Een leuk koppie, en figuur als op de foto's. Door een borstlift wel littekens maar vond ik niet storend (had meer oog op haar kont ) Paula is goedlachs en leuk in de omgang. In een half uur ben ik kort gepijpt en in een paar standjes geneukt. Voor een keertje zeker de moeite waard. Ze ontvangt meestal in Nieuwegein maar soms in Haarlem.
ohja ben heeeel kort zonder condoom gepijpt.
De foto's van Paula zijn echt en recent. Een leuk koppie, en figuur als op de foto's. Door een borstlift wel littekens maar vond ik niet storend (had meer oog op haar kont ) Paula is goedlachs en leuk in de omgang. In een half uur ben ik kort gepijpt en in een paar standjes geneukt. Voor een keertje zeker de moeite waard. Ze ontvangt meestal in Nieuwegein maar soms in Haarlem.
ohja ben heeeel kort zonder condoom gepijpt.
Prive ontvangst met de geilste vrouwen in Haarlem
Grootste aanbod van geile vrouwen in Haarlem die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.
www.kinky.nl