- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/paula-1512/
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Enige tijd geleden bij deze dame geweest.
Is 100% zoals de RL adv foto's, ontving me in gelijkaardige mooie lingerie.
't Is een echte pro en voor mij te kil & wat te afgewerkt. Ontdeed zich onmiddellijk van de lingerie vooraleer ik mijn schoenen nog maar uit had. Tongzoenen was wel best oké, beffen werd wel geapprecieerd maar niet tot point-of-no-return, pmc tamelijk lang en goed maar wel beperkt tot echt alleen pijpen, geen andere orale verwennerij erbij.
Neuken in een paar standjes okaysch maar niet meer dan dat. Achteraf wat smalltalk wat het oppervlakkige nog meer duidelijker maakte, klantenbinding lijkt haar onbekend.
Is 100% zoals de RL adv foto's, ontving me in gelijkaardige mooie lingerie.
't Is een echte pro en voor mij te kil & wat te afgewerkt. Ontdeed zich onmiddellijk van de lingerie vooraleer ik mijn schoenen nog maar uit had. Tongzoenen was wel best oké, beffen werd wel geapprecieerd maar niet tot point-of-no-return, pmc tamelijk lang en goed maar wel beperkt tot echt alleen pijpen, geen andere orale verwennerij erbij.
Neuken in een paar standjes okaysch maar niet meer dan dat. Achteraf wat smalltalk wat het oppervlakkige nog meer duidelijker maakte, klantenbinding lijkt haar onbekend.