- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Vorige week naar Deventer getogen bij body & sun. Foto's komen niet echt overeen met de werkelijkheid, maar Paula leek het meest op de dame van de foto.
Gekozen voor een uur B2B.
Kamer was erg donker, dus eea was moeilijk te zien. Douche was op de kamer, maar kon niet opgehangen worden.
Massage begonnen in buikligging. Massage was wel lekker, maar niet erg erotisch, wel wat B2B, maar niet super opwindend
Op buik na korte massage van borstkas, met rijkelijk olie afgetrokken.
Tijdens de massage eigenlijk geen woord gesproken, ben zelf ook niet begonnen overigens.
Al met al een ervaring rijker, maar ik denk geen herhalingsgevaar vanwege het, in mijn ogen, te kort aan erotiek.
Gekozen voor een uur B2B.
Kamer was erg donker, dus eea was moeilijk te zien. Douche was op de kamer, maar kon niet opgehangen worden.
Massage begonnen in buikligging. Massage was wel lekker, maar niet erg erotisch, wel wat B2B, maar niet super opwindend
Op buik na korte massage van borstkas, met rijkelijk olie afgetrokken.
Tijdens de massage eigenlijk geen woord gesproken, ben zelf ook niet begonnen overigens.
Al met al een ervaring rijker, maar ik denk geen herhalingsgevaar vanwege het, in mijn ogen, te kort aan erotiek.