• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Paty Gent/Oostende 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TypicalJan

Newbie
1
29/05/22
0
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/naty-hot-anal-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren Paty bezocht, de communicatie via whatsapp ging vlot.
Was aan de Brabantdam, ze stuurt je eerst naar de overkant van de straat maar dat is whatever. Een collega van haar zat in de living waar we door moesten wat ik altijd wat ongemakkelijk vind maar op zich geen probleem.
Engels of frans praten kan ze bijna niet vrees ik, maar ze kan gerust haar werk doen zonder. Z
Is de vrouw van op de foto's, al lijken mij die niet heel recent. Voor de rest wel een vriendelijke dame.

Zoenen zou aangeboden worden maar toen ik er naar vroeg kreeg ik met lichte tegenzin één kus, ik heb dus niet verder gevraagd maar niet echt een GFE ervaring.
Het pijpen en de seks waren daarentegen wel weer goed, de naturelle borsten zijn een pracht voor het oog en ze doet ook zelf wat aan dirty talking wat ik wel apprecieer.
Na een eerste ronde korte douche en dan een massage gekregen, niet fantastisch maar zeker niet de ergste die ik al heb gehad. 2de keer seks was geen probleem.
Bij het naar buiten gaan zag ik wel al een volgende klant, ik veronderstel voor haar collega, in de living staan, wat ik zelf toch niet heel prettig vind. Ik denk dat ze maar 1 slaapkamer hebben op het adres dus het gaat moeilijk anders.

Al bij al zeker een correcte prestatie maar geen hoogvlieger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan