Vanmorgen de gok gewaagd en Patricia een bezoekje gebracht.
Het was maar goed dat ik een snorkel bij me had want anders was ik allang verzopen op de oprijlaan van de boerderij, wat een partij water ligt daar zeg 
Afijn Patricia dus, het was mijn 1e ontmoeting met haar en wat een leuke vrouw is dat! Ik vind dat de foto's geen recht doen aan haar werkelijke verschijning, een leuk koppie met een prima figuur. Ze was lekker geil gekleed met stockings en nadat ze haar topje uitdeed voelde ik een paar heerlijk zachte borsten met een paar lekkere tepels.
Na het wasje aan de wastafel op bed begonnen met zoenen om wat af te tasten, maar ik vond het eigenlijk nog wat te koeltjes.
Besloten om haar te beffen en te vingeren, wat ze zeer kon waarderen. Ze werd erg nat en het tongzoenen werd al intenser en heftiger.
Tijd om het rubbertje erom te doen en te beginnen met cowgirl, terwijl die heerlijke zachte borsten in je gezicht bungelen. Daarna in missio afgemaakt, met haar stockings en high heels over mijn schouders geslagen.
Bij een eerste bezoek heb ik meestal moeite om meteen een klik te vinden zodat ik ongeremd in het feestje zit, maar bij Patricia heb ik daar weinig last van gehad. Dit zou zomaar eens je naughty buurvrouw kunnen zijn 
Ondanks haar beperkte beschikbaarheid is het voor mij wel voor herhaling vatbaar.