Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ja, jongens. Hier kan ik kort over zijn: voortreffelijk! Een GFE die ik nog maar één keer eerder had meegemaakt. En superskills.

Patricia is een Brazilian beauty en superlief.

Ook mijn eerste echte anale ervaring. Dat viel een beetje tegen: Patricia heeft een beetje de famous Brazilian Ass en daardoor vond ik het moeilijk om het sterretje te vinden. Dat gold ook voor het rimmen. En we zaten te hannesen met het condoom, dus dat was allemaal irritant. Ik denk dat ik voor anaal voortaan beter bij een skinny dame terecht kan met een klein kontje. Maar goed. Door het gehannes was de tijd op en heeft ze me uiteindelijk afgetrokken.

Al met al met Patricia een geweldige ervaring gehad. Eén ding was wel jammer: geen tongzoenen. Een paar keer heel voorzichtig, dat is alles. Extra betaald bovenop de 115 voor anaal en extra betaald voor het pzc. Dat pijpen was trouwens prima.

Wat ik slecht vind aan LovelyPrivé, is het gebrek aan privacy: de deur van de kamer ging opeens open, terwijl ik daar met Patricia lag. Dat is natuurlijk klote en in de mooie ontvangstruimte met de heel vriendelijke gastvrouw is helaas geen privacy. De wandelaar belt aan, de deur gaat van het slot en hij komt binnen. De DVP's zitten allemaal netjes afgescheiden door een gordijn, maar als klant kun je daar in de open ontvangstruimte zomaar met andere klanten zitten. Ik heb daarover een bericht gestuurd aan LP. Hoe graag ik ook weer naar Patricia ga, dit is voor mij een no-goer. Daarom overall maar drie sterren.

Terug
Bovenaan Onderaan